Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Citroen C5 2.0 16V LPG
»
No to Hydraulik dostał gaz. LPG Power reaktywacja
Wpis w blogu auta
Citroen C5
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 2008 razy
Data wydarzenia: 09.09.2013
No to Hydraulik dostał gaz. LPG Power reaktywacja
Kategoria: inne
Sprzęt na jaki się zdecydowałem po zasięgnięciu wielu opinii to jednostka sterująca ZENIT PRO + wtryski HANA 2001. "Korek wstydu" tradycyjnie pod klapką wlewu paliwa.
Na gazie auto pracuje tak samo jak na PB - tutaj pełnia szczęścia, szkoda, że pozostałe akcenty są porażką na całej linii. Naturalnie nie wiem jeszcze nic o spalaniu, dopiero nabiłem butlę, będę testował. I niech moc będzie ze mną.
Ostatnia aktualizacja: 09.09.2013 20:06:44
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
17
komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 20 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Żebyś Ty widział jakie ja miałem nerwy jak odebrałem Astrę z ASO Opla po stłuczce... Takiej fuszerki za takie pieniądze to ja jeszcze na własne oczy nie widziałem. Ale koniec końców doprowadziłem auto do "ładu"
Jak pracowałem na Shellu to najbardziej mnie rozwaliło jak młoda dziewczyna przyjechała Mercem ML pod gaz. No ok, idę tankować, szukam zaworu no jest tuż obok haka holowniczego.
Nie potrafiłem podpiąć pistoletu na żaden sposób, po chwili dziewczyna sobie przypomniała że do tankowania trzeba hak zdemontować o.O
A takich przypadków było więcej...
A tak to ewentualnie właściciel tego auta by musiał jakoś to ogarnąć
BTW, nerwy nie przeszły mi ani trochę
Podejrzewam że serwis nie zabezpieczył tego antykorozyjnie
A co do gazowników...Ciężko znaleźć warsztat ,który to zrobi tak aby było 100% ok.W poprzednim aucie (Nissan Primera) po montażu musiałem 2 razy parownik wymienić i kilka razy regulować ,a podobno najlepszy serwis w Bydgoszczy