Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Ford Mondeo Maniek 1 » Nasza podróż do krainy byków

Wpis w blogu auta Ford Mondeo
  • przebieg 208 345 km
  • rocznik 1996
  • kupione używane w 2008
  • silnik 1.8 i 16V
Data wydarzenia: 16.05.2011
Nasza podróż do krainy byków
Kategoria: podróż
Nasza podróż do Hiszpanii zaczęła się na Okęciu w Warszawie,lot był spokojny i spoglądając na spaloną słońcem ziemię Hiszpańską z lotu ptaka,od razu zastanowiło mnie,jak oni tam mogą żyć bez lasu i chodzenia na grzyby ? Po wylądowaniu w Madrycie i kilku dniowej aklimatyzacji,zwiedziliśmy Madryt.Miasto ogromne a metro jak labirynt,no i oczywiście zabłądziliśmy,z przygodami i torbami pełnymi pamiątek wylądowaliśmy w łóżkach dopiero nad ranem.Dalszym etapem podróży było Alicante,pojechaliśmy liniowym autokarem z czego się ucieszyłem,bo normalnie spragniony byłem napić się chłodnego piwka,a kierownica to całkowicie wyklucza :).Podróż trwała około 6 godzin,ale mieliśmy okazję przyjrzeć się ziemi Hiszpańskiej,bezkresne łąki,sporadycznie jakieś krzaki i co kilkanaście kilometrów makiety byków,oni tam faktycznie maja "hizia "na tym tle :)
Ale gdy dotarliśmy do celu,nasza wytrwałość opłaciła się,od razu zachwyciła nas roślinność,wszędzie kolorowe kwiaty no i błękitne morze,a woda w nim tak słona że nie radzę próbować :)
Podczas pobytu na tym uroczym wybrzeżu,popłynęliśmy na niedaleką wyspę o nazwie TABARKA (dwie godzinki rejsu),powiem Wam warto,podczas podróży statkiem można obserwować latające ryby,lub zejść pod pokład i przez ogromne szyby podglądać morskie życie w głębinach.Na samej wysepce jest kilka domów i fajna plaża,gdzie podczas nurkowania podziwiałem piękne rafy koralowe.W Alicante jest piękny port jachtowy,lecz nie kupiliśmy żadnego jachtu,bo był za duży wybór :)
Resztę obejrzycie na fotkach :)
Jak w piosence K K i Czerwonych G."...najpiękniejsze są takie podróże które pamięć na zawsze zachowa..." ,podzielam komentarz Tabura i życzę kolejnych takich ciekawych podroży.Pozdrawiam
Bardzo ciekawa relacja! Z przyjemnością poczytałem, pooglądałem i... pożałowałem, że mnie tam nie było!
No i długo nie trzeba było czekać :) [up] W Hiszpanii wszędzie gdzie byśmy nie byli to nam się podobało..:)niestety do Madrytu już nie pojechaliśmy (choć był w planach) bo i tak dużo widzieliśmy a czasu coraz mniej było.. :( Świetne miejsca i widoczki :)
P.S. po tym deptaku ze śmiesznymi wzorkami stąpałem tydzień temu :)
Viva Espana :)!
Piękna wycieczka. A i porę roku wybrałeś odpowiednio. Bliżej lata byłoby o wiele goręcej. Śliczne zdjęcia . Pozdrawiam
Przez chwile mialem wrazenie ze jestem na facebook'u albo nk.pl :P hehe Gratuluje udanego urlopu;)
Fajne zdjęcia a kraj byków jest pikny [bigok]
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki. Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp. A tam widzę ...