Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Golf Sportsvan Comfortline - 2016
»
Następca ciag dalszy :-)
Wpis w blogu auta
Volkswagen Golf Sportsvan
Dodano: 1 rok temu
Blog odwiedzono 421 razy
Data wydarzenia: 29.08.2022
Następca ciag dalszy :-)
Kategoria: obserwacja
Ateca - wnętrze nie wnosi żadnej świeżości w stosunku do Sportsvana, praktycznie ten sam poziom materiałów i wykończenia. Wizualnie to jednak pudełko na kółkach. Plus w stosunku do T-roc za wielkość w środku. Mieszane uczucia.
Formentor - mieli tylko mocną wersję ze skórami ale ekran jednak skomplikowany i wszystko dotykowe i do tego najpierw trzeba wejść w menu a potem dopiero klikac dalej. Nie w czasie jazdy.
I na koniec najciekawsze.
Mam niedaleko od domu salon Mazdy więc poszedłm na spacer pooglądać. CX-30 i wielkie zaskoczenie wykończeniem i materiałami w środku, stylistyką deski no i wyposażeniem standardowym już od drugiej wersji wyposażenie.
Jak na moje oko to zdecydowanie odbiega na plus od tego co pokazuje w swoich pojazdach VAG w podobnym przedziale cenowym.
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 12 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Akurat ostatnio VAG'i sie trafiały bo odstawały lekko na plus od konkurencji wtedy kiedy były kupowane.
Dodatkowo to w tej niszy nadwoziowej, którą reprezentowała Altea a teraz Sportsvan to niebyło wielkiego wyboru bo to już były czasy przechodzenia na crossovery i SUV'y.
A teraz to już nic nie ma.
Nie wyobrażam sobie dotykowych przycisków na kierownicy. To jakieś kuriozum...
Nie jeżdziłem ale dostałem kluczyk i mogłem potestować multimedia i nie do końca się zgodzę z tą obsługą bo:
- po chwili bez patrzenia na "gałkę" prawą ręką da się śmigać po ekranie bez patrzenia na rękę. Gałka jest obrotowa z klikiem i wciskana a przyciski obok są do wyboru wstecz.
- ekran jest wg. mnie idealnie umieszczony bo daleko i na linii oczu patrzących przed siebie więc nie ma czegoś takiego jak przenoszenie wzroku z drogi na wyświetlacz. Patrzymy niejako przez wyświetlacz na drogę. By coś zmienić czy wybrać na ekranie NIE MUSIMY oderwać pleców od oparcie a więc nie zmieniamy obciążenia lewej ręki na kierownicy ani nie zmieniamy położenia głowy.
Nie wiem czy jeździłeś nowym 308 z i-cokpit gdzie zegary są ponad kierownicą i to jest dokładnie to samo odczucie patrzysz na drogę i czytasz zegary bez zmiany kąta patrzenia.
W mazdzie nagłośnienie przynajmniej na postoju przy zamkniętych drzwiach jest bardzo dobre (drzwi są ciężkie i jak na moje ucho dobrze wytłumione)
No i jeszcze taka drobnostka ale też ładna to zegary dwa skrajne to tradycyjne mniejsze okragłe a środkowy też okrągły ale większy to wyświetlacz konfigurowalny. Jak dla mnie bardzo ładne połączenie i ładna stylistyka
No i nie wiem co dalej Muszę się zastanowić i pomyśleć....
Sledze to i kibicuję Tobie zarazem.
Kierownica dotykowa porażka roku, skoro przetestowałeś tak pewnie jest jak piszesz, panel klimy w Vw jeszcze gorszy niz w Formentorze bo "przy podłodze"
Mazda CX 30 jest ogólnie super, taka w sam raz rozmiarem, testowałem i prowadzenie to "sztos".
wykończenie tez na dobrym poziomie, lepszym może niż w koncernie VAG u Seata i czy T-Roca
Tylko mazda ma sporo wad:
- ordynarne szerokie czarne plastikowe nadkola, komiczny kierunkowskaz w zderzaku na wysokości krawężnika z przodu !
- silniki bez turbo, słabo ciągną, duża pojemność
- multimedia sprzed 10 lat, wąski długi ekran obsługiwane jakąś "gałką" jak w Audi z 2008 roku, także nie do załatwienia w czasie jazdy
- lakier już legendarnie cienki, rysuje sie "od patrzenia" 90% kupujących mazdy kładzie powłoki ceramiczne
- nie będę pisał o tym ze mazda rdzewieje bo to idiotyczne i nie do końca prawda, pewnie zdążysz sprzedać po 6 latach
Ale faktem jest że jak każdy "Japoniec i Koreaniec" Mazda nie jest cynkowana
I jak patrze Mazda CX 30 Kanjo z silnikiem 2.0 o 150 koniach (bo ten 122 nie jedzie wcale) kosztuje 126 tys zł.
Czyli niedrogo, a oferuje sporo, w tym światła LED, el. klapę bagażnika, cyfrowe zegary.
Nie ma chyba kamery cofania i nawigacji czyli tutaj lipa
Warto kupić doposazoną wersje Hikari która wychodzi z tym silnikiem 146 tys zł (jest kamera 360 , navi, nagłośnienie Bose, ogrzewana kierownica)