Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Fiat Stilo MultiWagon
»
Naprawa auta z ubezpieczenia OC sprawcy - podsumowanie
Wpis w blogu auta
Fiat Stilo
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 2209 razy
Data wydarzenia: 10.03.2011
Naprawa auta z ubezpieczenia OC sprawcy - podsumowanie
Kategoria: wypadek
Naprawa była przeprowadzona w formie tzw. bezgotówkowej z ubezpieczenia OC sprawcy kolizji w warsztacie sieciowym ubezpieczyciela.
W Stilo został wymieniony zderzak tylny, nakładka klapy, plastiki ozdobne, logo Fiata i modelu znajdujące się na nakładce klapy. Koszt części zamiennych wyniósł 2.221 zł, materiałów lakierniczych 1.119 zł, robocizny 12,5 h - 1.691 zł, wynajęcie samochodu 4 dni - 590 zł. CAŁKOWITY KOSZT NAPRAWY 5.621 zł !!!
Przyznam, że dałem upust mojemu zdziwieniu przy podpisywaniu faktury, nie spodziewałem się tak wysokiej kwoty. Całe szczęście, że to nie ja muszę regulować tą fakturę
Cała procedura przebiegła bezproblemowo, przy minimum mojego zaangażowania, a całość w większości była załatwiana telefonicznie.
Zdjęcia przedstawiają Stilo przed naprawą, w trakcie i po
Ps.
czy jest ktoś w stanie mi wyjaśnić dlaczego kalkuluje się roboczogodzinę na poziomie 135,30 zł ?
Przecież po przeliczeniu tego na pełny etat w miesiącu tj 176 h daje to kwotę 23.812,80 zł !!! Tyle to nie zawsze zarabiają etatowi prezesi dużych dobrze prosperujących firm
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
28
komentarzy
Dodano: 21 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 22 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

1)utrzymanie warsztatu (podatek od nieruchomości, media,opłaty za odbiór zużytych płynów eksploatacyjnych, często koszty reklamy itp)
2)Amortyzacja kosztów wyposażenia warsztatu/serwisu: Ktoś wykłada grubą kasę na kompletne wyposażenie warsztatu, więc chce żeby możliwie najszybciej inwestycja się zwróciła - a są to koszty dość znaczne np. profesjonalna komora lakiernicza kosztuje od 150 tys. zł w zwyż!
3)profesjonalne warsztaty zwracają uwagę na doszkalanie swojej kadry - postęp w motoryzacji jest dość znaczny, zatem ludzie muszą być przygotowani do napraw coraz bardziej skomplikwoanych wozów, a koszty tego wszystkiego są przerzucane oczywiście na klienta
4)odkąd pamiętam - usługi blacharsko-lakiernicze nigdy nie należały do najtańszych, nawet jeśli kupisz tanie (np. używane) części to za robotę sobie liczą dość drogo