Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy wiesuaf » Motocykl zabytkowy bez żółtych tablic a przegląd







Prześlij sugestię
Wpis w blogu użytkownika wiesuaf
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 3255 razy
Data wydarzenia: 29.02.2012
Motocykl zabytkowy bez żółtych tablic a przegląd
Kategoria: inne
Witam, pytanie do znawców tematu.

Stałem się posiadaczem zabytkowego motocykla, zarejestrowanego jeszcze w województwie skierniewickim. WSK 125 mo6b3 GIL z 78' roku. Pojazd ma nadal aktualne OC, jednak nie ma przeglądu (bo stoi w garażu ze 20 lat i jest tylko odpalany co pół roku). Chciałbym dać mu drugie życie (kocham wueski ;)) ale boje się że motocykl nie przejdzie przeglądu rejestracyjnego. Jak pewnie niektórzy się orientują, WSK nie miała kierunkowskazów, ma dwusuwowy silnik i w ogóle na ekologie i przepisy mówi "be". Motocykl jest w kompletnym stanie oryginalnym. Da się przejść czymś takim przegląd?
Dodano: 12 lat temu
ostatnio rejestrowalem dla klienta Komara 2350 na zabytek, papiery i przeglad przeszly bez problemu, z ta WSK tez nie bedziesz mial problemu.. z tymi kosztami to troche koledzy namieszali, bo sam przeglad pojazdu zabytkowego wg cennika to 298zl, dolicz opinie rzeczoznawcy (min 200-300), znaczki do konserwatora 20zl, biala karte, wniosek na badanie techniczne, to za to tez troche dolicz, do tego nowy dowod i 2 tablice (jak karty i wniosku nie zrobisz sam to dolicz ok 300-500)
Dodano: 12 lat temu
Rób ją na zabytek:).Piękna,bardzo mi się one podobają:).Jeżeli chcesz zrobić perłe to odmaluj ją,a potem leć i rób żółte,bo warto:).Jest trochę zamieszania,ale dodają uroku;).No i idź do urzędu i oni na pewno pomogą:).
Dodano: 12 lat temu
Do wiesuaf: Tak było,szybko szybko i jazda nad wodę:)fumka fajna ale to dzwonienie tych że pierścieni to była porażka,i nowy tło pierścienie swożeń tulejka na korbowód i dalej cos tam zawsze dzwoniło[panna]
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Taaa lało się właśnie do baku, potrząsnąć dwa raz i jazda. A potem właśnie jest, że pierścionki zużyte po 20tys. ;)
Dodano: 12 lat temu
Do wiesuaf: To też handlarz zna sie na rzeczyA tam w bańkach .ładowało się odrazu do baku ,chlapnęło się parę razy i heja,no faktycznie jak za dużo się tego oleja nalało to dawało z rury nieziemsko,a świece czarne,hehe
Dodano: 12 lat temu
Do wiesuaf: łał
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Ale ja wiem że on nie ma zaworów i że to dwusuw, chciałem tylko przytoczyć "wiedzę" handlarza. W dwusuwie jakiekolwiek "sterowanie" zaworami odbywa się poprzez tłok. Faktycznie na początku była to za duża ilość oleju, ale dla świętego spokoju i tak rozwaliłem silnik i okazało się że pierścienie nie są w najlepszej kondycji. Olej za tamtych lat lało się "LUX 10" w proporcji 1:25. Teraźniejszy miksol TEORETYCZNIE potrzebuje mniej oleju, ale ze względu na jego właściwości mieszalnicze (nie trzeba się pieprzyć z żmudnym mieszaniem w specjalnych bańkach) lepiej dodać kapkę więcej.
Dodano: 12 lat temu
Do wiesuaf: 12 zeta to nie drogo[up]A kpcić tylko może że za dużo oleju jest dodane do wachy,a zaworów kolego ona niema ,toż to dwusów,bęzynę z olejem się miesza,już nie pamiętam proporcji ile oleju,ale najlepiej mixol,tego od pił czerwonego to jak uważasz,ale ja nigdy go nie lałem.
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Nominal, szlif mialem robic ale tesciu stwierdzil ze po chooi, kupil na slomczynie pierdzionki za 12zl. Handlarz mowil ze moze tez kopci przez... Uszczelniacze zaworowe.

Jakos na dniach mam zamiar zlozyc silnik i odpalic, tylko na Brzeska musze podskoczyc po kondensator i sciagacz magneto.
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Nominal, szlif mialem robic ale tesciu stwierdzil ze po chooi, kupil na slomczynie pierdzionki za 12zl. Handlarz mowil ze moze tez kopci przez... Uszczelniacze zaworowe.

Jakos na dniach mam zamiar zlozyc silnik i odpalic, tylko na Brzeska musze podskoczyc po kondensator i sciagacz magneto.
Dodano: 12 lat temu
Do Fastg: A no się kombinowało i chodziła jak pszczółka,nie było że pierścienie dzwoniły w cylindrze
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Ty to asior jesteś,nigdy w życiu nie słyszałem o "dopiłowaniu ręcznym" [rotfl]
Dodano: 12 lat temu
Do wiesuaf: Najlepiej bez aku,ja wszystkie miałem bez niego,cewki wystarczały na dobre oświetlenie,a ta stacyjka to też zadne utrudnienie wystarczał gwózdz i paliła jak się kluczyk zgubiło.kolego jaki masz czylinder nominalny czy już po szlifie,jak nominał to kup pierscienie z pierwszego szlifu i dopiłuj sobie do wymiaru cylindra,jak już jest wyjezdzony.
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: To zdjęcie robione było ze dwa lata temu, były wtedy próby jej reanimacji. Jest przerobiona na instalacje "bezakumulatorową" co też zmienia ją w instalację "kluczyk? nie poczeba". No ale poza tym to był problem z odpaleniem, a jak już w końcu odpaliła to miała strasznie nierówne obroty. W momencie robienia zdjęcia próbowałem "ręcznie" ściągnąć magneto, co skończyło się fiaskiem. W tym momencie silnik jest rozebrany i leży na stole, do założenia nowych pierścionków (nie wiem jak dziadek je załatwił po 15tys) i kondensatora.
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Moje najszybsze jest w profilu - 295km/h poszło :)
Dodano: 12 lat temu
Do wiesuaf: A ta fumka to na chodzie ? lukam sobie tak i patrzę że świecy nie ma zapłonowej[ciemnosc],Widać że były próby uruchomienia ,kllucze i boczek zdjęty
Dodano: 12 lat temu
Do Fastg: to tak jak ja na wfm bo była pierwsza to wsiadałem z pniaczka co s€żył do rąbania drwa:)ja od 5klasy podstawówki siadałem,taki se nie zaduży byłemAle tak jak mówie z najszybszych to miałem jawę sport tsk,350pojemności
Dodano: 12 lat temu
Do wiesuaf: Acha ,a ja już dawno nie byłem:(
Dodano: 12 lat temu
Do Fastg: Dobrze że nie w czopku ;)
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Z manetką w ręce urodzony :) No i od 94r jeżdżę na sprzętach.
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Na tamtym lotnisku byłem raz, co opisałem zresztą w moim pierwszym motoblogu tutaj. Ale jest tam multum przestrzeni, a tego samego dnia co byłem ja, prezentowano również Arrinerę (BAJ LI NOBL) dla TVN Turbo.
Dodano: 12 lat temu
Do wiesuaf: Dokładnie to Bobrowniki;)Byłeś kiedyś,fajne nieraz były i są zloty aut i motocykli
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Z ryk to kawałek drogi tylko ;)
Dodano: 12 lat temu
Do wiesuaf: Moja ostatnia wuecha to była taka ,z takim aluminiowym przodem,miodzio,mięciutkie zawieszenie,że aż miło się jezdziło na rybki:)a ile razy śmigało się do ułęża na lotnisko[up]
Dodano: 12 lat temu
Do Fastg: Napewno coś zrobili z tymi hamulacami,tarczki poszły większe, a Ty widzę że coś kumaty jesteś w tych japoncach
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Trochę źle dobrane,bo 320mm z przodu ma prawie cała rodzina GSX-R a są sporo lżejsi. Może nowa,po 2008r lepiej się spisuje.
Dodano: 12 lat temu
Do Fastg: Ja tam się nie znam na tych sprzętach,ale to co tarczówki ma i kiepota taka?
Dodano: 12 lat temu
Do kurcok: Hajka fajna,tylko hamować nie chce zbyt ochoczo...
Dodano: 12 lat temu
Do marcingp: [rotfl]
Dodano: 12 lat temu
Do Fastg: Junak będzie. Na te wariaty nawet mi się nie myśli wsiadać.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
4 komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl