Wpis w blogu auta
Honda Prelude
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1813 razy
Data wydarzenia: 18.02.2015
mała zmiana
Kategoria: inne
No i się zaczęło, (teraz o mojej) cała buda wybebeszona do gołej blachy, wywalone wszystko co się tylko dało: wspomaganie, resztki ABS, cały środek, haki holownicze, każda niepotrzebna śruba, każda potrzebna przycięta do minimalnego wymiaru, cykorłapka, nawet kijek do podpierania maski i radio poszły won. Instalacja elektryczna zrobiona na nowo, każdy jedne niepotrzebny kabelek usunięty. Położona instalacja i czujniki pod 4ws usunięte wszystkie ogniska korozji, cynowane i odmalowane podłużnice. Pomalowane progi i dokładka w kolor, usunięty spoiler, regeneracja aparatu zapłonowego, nowe sworznie i łożyska i mnóstwo mnóstwo roboty zrobionej przez ponad rok, której niema co wymieniać bo i tak nie widać.
Silnik dostał nowe wszelkie uszczelki, uszczelniacze rozrząd i inne potrzebne graty, wszystko OEM. Skrzynia nowe uszczelniacze, pozalewane nowymi płynami, umyte i do auta. To proste. Posprzątana elektryka pod maską, poskładany środek (tylko przód, tyłu niema) przerobienie podświetlenia na ledy. założone skrócone utwardzone springi, z przodu -40 z tyłu -20. Zrobiony wydech od początku do końca, kolektro 4-2-1, metaliczny cat 100cpsi i 2 przelotowe puchy, wszystko 2,25 cala. Ile śrub rozwierconych, rozciętych, urwanych itp. Nie da się zliczyć.
Odpalone, pochodziło minutkę na wolnych obrotach, bardzo równo. Dodaje gazu i chodzi jak impreza… no kur no nie, padł wtrysk 4 garnka, uszczelka pod głową poszła się chędorzyć. No i znowu silnik z auta, jak już robić to porządnie. Sprawdzona owalizacja cylindrów, nowe pierścionki, oem uszczelka rzecz jasna. głowa do planowania, sprawdzenia prowadnic, dotarcia zaworów, wymienione uszczelniacze i znowu ta sama robota. Tym razem zaśpiewała jak należy. A w międzyczasie czekając na głowę stargałem oryginalne lampy, soczewki morimotto mini d2s i retro lamp ogarnięte.
Aktualnie auto podaje aż miło. 220 koni, 215 niutów, 1098 kg wagi z połową zbiornika paliwa. Czasów do setki nie da się zmierzyć w takiej temperaturze. Przy -1,-2 trakcje gubi jeszcze na 4ce jak się Vitek zapina. Do zrobienia jest jeszcze przegub wewnętrzny prawy, poddał się podczas testów. Auto z moich marzeń, tylko ja się wypaliłem. Od dłuższego okresu zastanawiam się nad sprzedażą, jeśli ktoś by stwierdził że przyjeżdża i bierze, to zapraszam.
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

A co do Corolli Carlosa, to była wystawiona kiedys na tablicy w specyfikacji WRC za drobne 80 tysi...
A tak poza tym, to podziwiam...