Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Peugeot 307 XT PREMIUM - "LEW" » ŁEBA SIERPIEŃ 2010....

Wpis w blogu auta Peugeot 307
Data wydarzenia: 03.01.2011
ŁEBA SIERPIEŃ 2010....
Kategoria: podróż
witam wszystkich, postanowiłem zamieścić ten wpis. Sory że dopiero teraz, ale niedawno założyłem konto na AWC, i teraz znalazłem zdjęcia, więc pomyślałem że dodam je do dziennika pokładowego. Łeba to bardzo fajne miasto mnóstwo restauracji, sklepów knajpek, mnóstwo ludzi jest gdzie spacerować i co zwiedzać. Polecam każdemu.. Ja w obie strony miałem około 1200km... Podróz przebiegła spokojnie i wyjątkowo szybko w stronę łeby z racji jazdy nocą ...Start godzina 3.00, meta godzina.. 9:50, z około godzinnym postojem na drzemkę i kawkę.... Średnie spalanie wyniosło około 9litrów gazu na setke z 4 pasażerów i całym bagażnikiem bagażów.... Powrót był już dłuższy ale to też ze względu na to że zatrzymywaliśmy sie w kliku miejscach... Z Łeby wyjechaliśmy około 12:00 w południe a w domu byliśmy o godzinie 3:30 nad ranem następnego dnia.... Celem naszej podróży była Gdynia a następnie Szymbark, słynacy z domu stojącego do góry nogami:), powiem wam że robi wrażenie... Wstęp na teren całego muzeum jest płatny, ale otzrymujemy w zamian wejście do owego domu, możliwośc zwiedzenia bunkrów i odtworzenia chyba bitwy, lokomotywa i wiele innych atrakcji... Myślę że mój wpis jest interesujący i nie zbyt nudny:), zapraszm teraz do obejrzeia kilku zdjęc z podróży......
Ostatnia aktualizacja: 03.01.2011 15:48:07
Do SzarnaMamba: tam jest super polecam:)
Oh kurka dom do góry nogami a to auto to idealne na zime i na nasze dziurawe drogi ;) nigdy tam nie byłam , ale dobrze wiedzieć że mają tam takie atrakcje
Do tabur: no to zazdroszczę, gdybym miał taką odległość na pewno częściej bym tam bywał:)
Wybrałeś najwieksze atrakcje! Łebę też uwielbiam, choć, na szczęscie, mam do niej znacznie bliżej, bo tylko 180 km w obie strony.
Do ALEXANDREX: nie tylko skuter, mam też inne fotki, ale ten skuter całkiem spoko był no i umieściłem do niego opis przeczytaj sobie.. zdziwiłem się że taka cena.. no ale za atrakcje trzeba płacić:D
był na plaży i skuter fotografował...ech ;-}
Świetny wpis na zimowe paskudne wieczory Muszę to odwiedzić bo świetne atrakcję widzę miałeś ;)
Byłem w Szymbarku. Przechadzka po domku stojącym na dachu przyprawiła mnie o mdłości i zawroty głowy. Super sprawa;)
Do Rafalgolf2: no nie jeden by zazdrościł, a zimą wszędzie wiedziesz.. idealne autko jednym słowem:D tylko pewnie troszkę pije:D
super foto dziennik takiego hummera zaparkować od domem i patrzeć na miny sąsiadów;-) Pozdrawiam i oby więcej takich wycieczek
Do maciek88: no nieżle tam jest, jak stanąłem przed wejściem to już mi się kręciło w bani...:)
byłem w Szymbarku - niezła faza
fajna foto relacja.pozdro.
Fajna wycieczka. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam
chata do góry nogami i hummer [up] :)
pozdro
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...