Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy grzesio70 » Krótki urlop w górach 27.06 - 04.07

Wpis w blogu użytkownika grzesio70
Data wydarzenia: 04.07.2012
Krótki urlop w górach 27.06 - 04.07
Kategoria: inne
Witajcie!

Jak co roku od 12 lat wybraliśmy się na krótki odpoczynek w to samo miejsce. Mianowicie do Krościenka n/Dunajcem mamy tam zaprzyjaźniony nocleg.
Pogoda udała nam się w 100% 2 pierwsze dni były chłodniejsze reszta upalna z małym wieczornym deszczem.

Odwiedziliśmy m.i.n.

Szczawnicę + trasa rowerowa przełomem dunajca do Czerwonego Klasztoru na Słowacji.
Niedzica - Zapora
Czorsztyn
Starą Lubownę zwiedzanie zamku.
Tatralandię
Zwiedziliśmy jak dobrze pamiętam 800-letni kościółek w którym była grana scena (Janosika gdy brał ślub z Maryną)
Białkę Tatrzańską,Bukowinę Tatrzańską
Piwniczną Zdrój i wiele wiele innych mniej znanych miejscowości.

2 ostatnie dni spędziłem nad rzeką Białką w Trybszu koło Białki Tatrzańskiej. Wczoraj znalazłem przy brzegu numer rejestracyjny z Wieliczki po zagięciach widać jak był zgięty.

Teraz coś o T4: Autko spisało się super nie zawiodło nas ani razu.

Przejechaliśmy 1313km spalając dokładnie 85 litrów ropy Średnie spalanie wyszło 6.47/l na 100km. Myślę że to dobry wynik jak na dość spory i ciężki samochód.

Poniżej wklejam kilka zdjęć z trasy.
Do grzesio70: Narzekali na wpis i fotki, a tu motoblog dnia [up] się zrobił [smiech2]
Gratulacje [puchar]
[up] [puchar]
Do grzesio70: No to spoko [up]
Do marcingp: Preferuję grunt wg. mnie najwygodniejsza metoda
Do Qchar: Miejsca super na wypoczynek. Głównie jak wychodziliśmy w góry to aparatu nie brałem jak niżej napisałem nie myślałem o wpisie na aWc przy nowym nabytku postaram się z fotkami. Pozdrawiam
Do grzesio70: Ja tylko spining i to też bardzo rzadko, a do "moczenia kija" nie mam cierpliwości całkowicie.
Do marcingp: Od komarów nie mogliśmy się odpędzić w górach nawet jednego nie uświadczyłem. Na ryby to głównie Wisła z ojcem za chłopaka łapaliśmy na Dunajcu
Fajne miejsca :) godne polecenia ale fotek mało jak na taką świetną wyprawę , padła Ci bateria czy co ? Pozdr [papa]
Do grzesio70: Grzeniu... wszystko jest ok[up] tylko zawsze fotek więcej dajesz:)
Do sajeks: Nie myślałem tam o wpisie na aWc a znam dobrze te strony. Następnym razem się poprawię wiem że zawaliłem z tymi fotkami...
Do Diego_El_Dingo: zależy co kto lubi. ja nikomu nie mówię co ma pisać. wyrażam tylko swoje zdanie, a co gość z nim zrobi to już jego sprawa.
Do grzesio70: Ja Mazury raczej omijam. Wkurzają komary, a jak się ryb nie łapie albo nie chce się w jeziorze pół dnia pływać to zwiedzania ciekawych miejsc nie jest za dużo (pomijam widoki bo są piękne). Pojechałbym na kilkudniowy spływ kajakami ale moja Gwiazdeczka jeszcze za mała... Na wycieczkę po lasach z resztą też.
Do sajeks: Źle mnie zrozumiałeś. Nie rozumiem jednego co ci się w tym wpisie nie podoba?
Do grzesio70: teraz to się chwalisz czy żalisz?
Właśnie... Grzesi co tak tych fotek mało. Zawiodłem sięna Tobie. Wyprawa jak najbardziej ok!
Do marcingp: Przywiązałem się do wypoczynku w tym miejscu. Kilka lat temu byliśmy na mazurach to po 3 dniach się tam nudziliśmy i prosto pojechaliśmy w góry. Kocham góry i lubię zwiedzać zamki w Tatrach odkrywać nowe miejsca których jeszcze jest sporo.
Do ragun: Który będzie już tylko jednozdaniowy... [smiech2]
Do ragun: Tak w tym roku wyszło zdjęć jest niedużo. Głównie jak gdzieś wychodziliśmy to nie braliśmy aparatu i są tego skutki.
Do Diego_El_Dingo: [rotfl] ale przynajmniej jest to oczekiwanie na wpis że juz wymienił
Do maciek88: Wiesz, wolę czytać takie wpisy i patrzeć na fotki, niż dowiedzieć się z 2 zdań, że ktoś filtr kupił, ale jeszcze nie zmienił, itp.
Do maciek88: Fotorelacja nie jest najbogatsza rozumiem cię. Gdybym opisywał moje wyjazdy powyżej 100km to nie wiem czy byście nadążyli czytać.
jak na przejechane ponad 1300 mało zdjęć, kiepska ta fotorelacja z wyjazdu. W górach dawno nie byłam, aż zazdroszczę wyjazdu :) pozdrawiam
Do grzesio70: Super rejon na odpoczynek. Kiedyś zrobiliśmy podobnie. Spaliśmy w Szczawnicy ze dwa tygodnie objeżdżając w okolicy co tylko się dało włącznie z zamkami w spiżu po słowackiej stronie ;-)
chyba też zacznę opisywać każdą moją podróż powyżej 100km, jak to robi coraz większa część ludzi tutaj...
Do grzesio70: W taki upał faktycznie można się wykończyć, idąc pod górę ;) Fajny wyjazd w bardzo ładne okolice. A auto całkiem nieźle spaliło. Pozdrawiam!
Do Diego_El_Dingo: Znam tą górę na pamięć. Wchodzili ostatnio 3 lata temu. W tym roku nie braliśmy się za Trzy Korony było zdecydowanie za gorąco...
A na Trzy Korony weszli? [chytry]
Dodano: 8 godzin temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...