Wpis w blogu auta
Honda CR-V
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 2906 razy
Data wydarzenia: 24.01.2013
krótka trasa
Kategoria: obserwacja
ok 45 km - ekspresowa i autostrada mniej więcej 50:50 - prędkość przepisowo (w miarę
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

No to rewelacja
Ecoboosta 1.6 182 KM, V-teci miałem, lubiłem, ale 1.8 i-Vtec mnie wykończył hałasem, poza tym jakiś mułowaty był. W ogóle nie ma porównania, ale niewiadomo czy taki ecoboost niezawodny będzie, z tym że jeździ nieziemsko....
Przy 6500 obr/min jest czerwone pole, moc maksymalna przy 5700 obr/min, przy nieco ponad 4000 obr/min na VI-tce jest już 200 km/h, 3600-3700 obr/min to 180 km/h.
Nieźle!
A do ilu obr. kręci się Twój EcoBoost?
A u mnie 160 km/h
No to nieźle, czyli Honda poprawiła wyciszenie także i w tym modelu
VI bieg robi swoje. U mnie przy 3 tys obr jest 100 km/h
Myślałem o: Opel Frontera B tak od 2003r. żeby nie miał więcej jak 10 wiosen i Diesel najlepiej. Jeżeli z Diesel'em nie wyjdzie to wtedy z LPG ale wtedy motor większy np. 3.2. Niestety wszystkie jakie widziałem w tym rozmiarze miały automat + reduktor. Nie za bardzo chcę kupować tak stare auto ze skrzynią automatyczną bo nigdy nie wiadomo czy ktoś o nią dbał jak należy. Może skończy się na czymś w okolicach 2.5 z LPG. Zobaczymy...
Tak, ale ona pełzała ledwo :D jeszcze w dawnych czasach jak nie było tylu aut można to było rozkulać jakoś, ale obecnie to nawet traktorek by się ze strachem wyprzedzało
Teraz to nigdy niewiadomo na co trafisz...auta są naszpikowane elektroniką, doładowane jeżdżą pięknie, ale mogą się sypać - spory moment jednak znacznie obciąża sprzęgło.....
Z tą euforią po zakupie różnie bywa, ja civiciem 1.8 i-vtec VIII generacji po zakupie byłem rozczarowany....twarde, słabo wykończone, mulaste to było jeździdełko, jak się nie depnęło powyżej 5000 obr/min nie jechało, ale wcześniejsze swoje Hondy bardzo lubiłem....z tym, że nie przypuszczałem wtedy, że kiedyś skończę na aucie na F. :D
2.2 diesel jest bardzo dobry, nawet lubi wysokie obroty, co nie jest częste u diesli, mógłby mieć jedynie więcej koni przy tej pojemności, ale obecnie zachwycił mnie benzynowy ecoboost forda, jak dla mnie reakcja na gaz jest lepsza od TSI, jedzie zawsze, na każdych obrotach i z taką kulturą, że szok....oby tylko trwały był....
Nie wiem czy tak się sypie 2.2 diesel, z tego co wiem jest lepiej niż u konkurencji, a jeździ totalnie nieporównywalnie do 2.0 i-Vtec, na jeździe próbnej jechałem Accordem w sedanie 2.0 i-vtec 156 KM, a potem kombiakiem 2.2 w dieslu 150 KM, diesel jechał jakby miał 200 KM