Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Seat Cordoba KORBA » Korba uziemiona!







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Seat Cordoba
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 723 razy
Data wydarzenia: 04.08.2014
Korba uziemiona!
Kategoria: awaria
Jak w tytule Korba unieruchomiona... nie mogę jej odpalić podczas kręcenia aku się wyładowuje sprawdzam miernikiem jest 12,4 v a po odpaleniu na kable jest ok 14,5 v... Nie mam zielonego pojęcia co jest przyczyną... Może ktoś wie co jest nie tak...
Dodano: 9 lat temu
Temat zażegnany.
Dodano: 9 lat temu
fakt to tylko akumulator (lub aż bo koszt to 400 zł) mieliście racje to tylko tak strasznie wygląda
temat zamknięty :)
Dodano: 9 lat temu
Po mojemu to akumulator!
Dodano: 9 lat temu
Do deeptrip: dokładnie to samo miałem w stilo. Aku padł i tyle.czasem groźnie wszystko wygląda a blache rozwiaznie
Dodano: 9 lat temu
aku padło :) tydsień temu przerabiałem ten temat... niby akumulator pokazywał 12,3V, ładowanie 14,3 a pod obciążeniem spadało do 8V. Najlepsze było to że rozrusznik kręcił a głupiał komputer i wywalał błąd P1260 "wykryto kradzież" ;) immo nie rozpoznawał kluczyka
Dodano: 9 lat temu
Do Stig210: no ja rano dojechałem do pracy a po 8 godzinach odpalił ale jakby gorzej, dojechałem do sklepu ok 6 km i potem już go nie odpaliłem... teraz kolo domu odpaliłem i wjechałem do garażu a po pól godziny już nie dychnął...
Dodano: 9 lat temu
Do kruk_sk: Akumulator samochodowy ma to do siebie, że potrafi paść z dnia na dzień.
Sam miałem taką sytuację w Tytanku, wieczorem jeździłem a rano już nie kręcił. Odpaliłem na kable pojeździłem godzinę i zostawiłem auto na 30 minut na parkingu. Wracam i znów nie odpala.
Po prostu taka specyfika akumulatora ;)
Dodano: 9 lat temu
Do Stig210: tez tak myślałem ale dość długą chwile jechałem bez świateł klimy i radia i później nie odpalił wiec podejrzenia poszły na inne rzeczy
Dodano: 9 lat temu
Do kruk_sk: Podajesz wartości napięcia, a nie pobieranego prądu ;)

Obstawiam akumulator, 12,4 to ma w stanie spoczynku, gdy zaczniesz kręcić rozrusznikiem to spada pewnie poniżej 9 V i reszta podzespołów już nie wyrabia, szczególnie w dieslu który daje większe obciążenie podczas odpalania.
Odpal na kablach i podjedź do serwisu na sprawdzenie stanu baterii, będziesz miał pewność.
Dodano: 9 lat temu
Do wer1207: no na zgaszonym jest 12,4 a na zapalonym jest 14.5
Dodano: 9 lat temu
12,4 to trup chyba. Sprawdzałeś pobór prądu na zgaszonym silniku?
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki. Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp. A tam widzę ...
15 komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17 komentarzy
Dodano: 13 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl