Wpis w blogu auta
Seat Ibiza
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 882 razy
Data wydarzenia: 22.10.2013
Konserwacja
Kategoria: zmiany w aucie
tom_gregor
Dodano: 12 lat temu
Wyczyszczony był, natomiast podkładu nie dałem. Lubie się trochę pobawić przy aucie więc przed zimą myslę zabezpieczony jest, wiem że można to zrobić lepiej ale można też nie robić w ogóle, w przyszłym roku pomyślę nad tym co piszecie
mirelli1986
Dodano: 12 lat temu
a dobrze rdze wyczyściłeś i podkład był? jeśli nie to gruba warstwa nic nie da,
MarcinGP
Dodano: 12 lat temu
Do darhad: Kiedyś za czasów Spectrum, Atari i Commodore oraz Amigi mówiło się na to "joystick"
generalnie facet jest podobno najprostszym urządzeniem na świecie bo obsługuje się go tylko jedną wajchą

Dodano: 12 lat temu
Do darhad: Wiadoma sprawa
darhad
Dodano: 12 lat temu
Do RAKUS1: A panel sterowniczy mamy w portkach

Dodano: 12 lat temu
Do MarcinGP: Na to wygląda
MarcinGP
Dodano: 12 lat temu
Do RAKUS1: Okłamali Cię

Dodano: 12 lat temu
Do MarcinGP: Sądziłem , że niewolnictwo dawno znieśli
MarcinGP
Dodano: 12 lat temu
Do RAKUS1: U mnie jest inaczej. To moja właścicielka...

Dodano: 12 lat temu
Do MarcinGP: To kiedy Żonę zmieniasz na nowszy model
MarcinGP
Dodano: 12 lat temu
Do RAKUS1: Zupełnie jak z żoną. Ją też powinno się trzymać krótko. Rok, góra dwa
Z takim zabezpieczeniem dłużej też nie będzie...
MarcinGP
Dodano: 12 lat temu
Do seba1985: Tyż prowda!

Dodano: 12 lat temu
Do MarcinGP: Popieram. Natomiast jak nakładasz tzw. Bitex ciepły i pistoletem -3 warstwy to zima nie straszna
Dodano: 12 lat temu
Do MarcinGP: Niby tak, ale jak już coś się robi to raz a porządnie. Inaczej szkoda to czasu i piniendzuf
Dodano: 12 lat temu
Do robszw: Nie chcę robić reklamy, ale są środki o zdecydowanie lepszych właściwościach, tworzące elastyczną i niepękającą powłokę. Bitex jak podeschnie to twardnieje, a jak już stwardnieje to pęka. Kiedy już popęka to w szczelinach zbiera się wilgoć, woda i co najśmieszniejsze sól, która wżera się w blachy. Warto przed nałożeniem ostatecznej warstwy przejrzeć fabryczną warstwę konserwacji, luźne elementy usunąć i zapodkładować siuwaxem antykorozyjnym (bitex i tym podobne nie mają nic wspólnego z "antykorozyjnością", one tylko osłaniają blachy przed bezpośrednim oddziaływaniem czynników zew.).
MarcinGP
Dodano: 12 lat temu
Do seba1985: I tak lepiej niż by nie zrobić nic...

Dodano: 12 lat temu
Do robszw: Ja u siebie zabezpieczałem podwozie , progi ... "BITGUM" i jest cacy. A w następnym sezonie wyciągam cały środek i zabezpieczę podłogę farbą chlorokauczukową

robszw
Dodano: 12 lat temu
Do seba1985: co polecasz w zamian?
Dodano: 12 lat temu
Sam pomysł git, ale z wykonaniem to trochę popłynąłeś. Bitex jest raczej kiepskim środkiem do konserwacji czegokolwiek.
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
