Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Jeep Grand Cherokee Mocny
»
Kolejny przegląd i na tym nie koniec
Wpis w blogu auta
Jeep Grand Cherokee
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 3496 razy
Data wydarzenia: 27.10.2012
Kolejny przegląd i na tym nie koniec
Kategoria: serwis
Dziś pogoda nie napawała optymizmem postanowiłem wziąć Jeepa po raz drugi i jak się okazało nie ostatni na kanał by doprowadzić do końca to co zacząłem To przyjemność dłubać przy tym autku jeżeli można go tak określić To prawdziwy Mocarz a dowodów mi dziś dostarczył i na pewno nie raz jeszcze pokaże co potrafi Ale wróćmy do przeglądu .
Jak wspomniałem pogoda dziś kiepska bo od samego rana lało w pracy kicha poszliśmy do domu dniówki mi ma ale za to frajda w garażu i już sama myśl że dokończę to co zacząłem napawała mnie optymizmem .
Dziś na pierwszy ogień poszedł :
- olej Castrol w silniku [10W40) zalecany 5W30
- filtr oleju
- filtr powietrza
- objemka rury wydechowej
Po uzupełnieniu i wymianie oleju , filtrów i założeniu objemki na wydechu poszliśmy dalej i co co się okazało
- w skrzyni biegów za dużo oleju
- źle dobrany pasek co będzie widać na filmie
- pęknięty przewód wspomagania będzie wymiana )
- w mostach jest nie olej tylko jak to nazwać
Poniżej fotki z wymienionych prac a to nie koniec
Ostatnia aktualizacja: 29.10.2012 06:57:53
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
10
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
5
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024
miejscowość Zawiercie
ul..
ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Tak to jest, jak się zagląda do dziupli
" alt=""/>
Ps.A co Ty też ?
Daj znac jak poszło!
Ps.Jutro test
- skrzynia na D
- skręcić na maxa koła
- puscić hamulec
Auto powinno ruszyć bez dodawania gazu, tak jak na prostych kołach.
Jesli cos go będzie hamować = BMW...
A to prosiaczek
A jak tam wiskoza? Nic nie strzela przy pełnym skręcie kół?
To niestety najczęstsza bolączka ZJ z reduktorem 249.
Jarek, Piotr ma zdrowe odruchy, najpierw cała dziewucha, teraz tylko nogi to lubię, to mi się podoba
Do wymiany jest jeszcze akumulator - bo ten jest zamontowany tyłem do przodu (poniewaz ma odwrotnie bieguny).
Przez to kable + i - sa zbyt naciągnięte, a to prowadzi do ich przetarcia i co już się zdarzało w przypadku ZJtów do pożaru auta.
Tutaj dodatkowo brakuje górnej obejmy akumulatora, co jeszcze moze przyspieszyć przetarcie.
Kolejna uwaga - poziom oleju w skrzyni powinno się sprawdzać przy pracującym silniku i rozgrzanej skrzyni (czyli po przejechaniu conajmniej 20 km). W innym przypadku będzie zawsze za dużo na bagnecie.
Nie nalezy wymieniać oleju na nowszy niż Dextron 2 generacji - to najszybszy sposób na jej zabicie i bardzo kosztowny remont.