Wpis w blogu auta
Fiat Freemont
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1888 razy
Data wydarzenia: 06.10.2014
Klocki hamulcowe tylne - awaria
Kategoria: serwis
Kończąc wrócę do odległości dzielącej mnie od Jaworzyny Śląskiej. Przejazd tej trasy zajął mi 4h20 min a wszystko dzięki ekspresówkom i autostradom, na których nie przekraczałem dozwolonej prędkości. Dobrze się zaczyna jeździć po Polsce. Co by złego nie powiedzieć, jest coraz lepiej. Trasę tam i z powrotem pokonałem w ciągu 14h, z czego 5h spędziłem na miejscu.
Ostatnia aktualizacja: 09.10.2014 09:33:54
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
53
komentarze
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Do LeVinh: Tłoczki nie sprawdziłem, ale gumowe kołnierze wyglądały na nieuszkodzone. Aby je sprawdzić musiałbym wyjąć, a tego nie chciałem robić, bo to grubsza robota i bez pomocy drugiej osoby nie dałbym sobie rady. Samochód jest młody, więc za wcześnie na takie usterki. Gdyby z tłoczkiem było coś nie w porządku, to klocki zużyłyby się równomiernie. U mnie mocno starł się tylko jeden klocek, więc wszystko wskazuje na to, że przyczyną przyspieszonego zużycia było zakleszczenie się w jażmie. Będę obserwować tą stronę i wtedy będę wiedzieć czy dobrze zdiagnozowałem usterkę czy może czegoś nie doaptrzyłem. Klocki są wspólne z Chryslerem Grand Voyagerem/Dodge Caravanem. Problemów z dostępm do części rozprowadzanych poza siecią ASO nie ma żadnych. Klocki kupiłem ot tak wchodząc z ulicy do sklepu, co mnie zaskoczyło
oj byly, byly, zwlaszcza w tych starszych, tzn. lata 90 i wczesniej. ja mam kilka zestawow kluczy metrycznych i SAE. uzywalem je w chryslerach. wiekszosc srub jest metryczna (zdaje sie, ze w nowszych amerykancach uzywa sie wylacznie systemu metrycznego) fakt, ale roznie bywa. Czasami sruby puchna (utleniaja sie) i nie spelniaja specyfikaji. Np. fabryczne sruby od kol w Chryslerach LX puchna o kilka rozmiarow
PS.
mi kiedys tloczek pekl w chryslerze T&C i zablokowal kolo podczas jazdy. zmienilem caly zacisk.