Wpis w blogu auta
Mazda 3
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1332 razy
Data wydarzenia: 24.05.2010
Jak ustały emocje :D
Kategoria: inne
Dziś chciałbym napisać wady i zalety jakie dostrzegłem przez te 5 tys km użytkowania tego autka. Może moje spostrzeżenia pomogą komuś w wyborze nowego autka.
A wiec, zacznę od wad :D :
- podczas dłuższej podróży ( ok 400 km za kółkiem) bolą mnie plecy, i jestem zmęczony (nie odczuwałem tego w LAGUNIE)
- 105 KM przy załadowanym autku w 4 osoby + bagaże, okazuje się zbyt mało na wyprzedzanie autek typu TIR
- niskoprofilowe opony + nawierzchnia drogi ;/ = dość głośne zawieszenie
(odcinek A1 - Malbork :D:D nie polecam )
- lakier wyszczerbiony na masce (2 dziurki malutkie zapewne od kamieni)
- na prawym błotniku NIECHLUJNE MALOWANIE (jaby ktoś pędzlem poprawiał bazę ) widoczne tylko pod pewnym kątem. Nie jadę do serwisu bo po co mam mieć malowane auto, bedzie wygladało ze bylo bite. A nikt nie uwieży mojej opowieści przy sprzedaży ze to byla wada fabryczna i ja tylko wymalowali WIEC ODPUSZCZAM
- srebrny plastik w środku trochę tandetny ( ale to nie klasa premium)
- drzwi bez listw ochronnych (ciagły strach ze ktoś przywali na parkingu ;/ ) i będzie wgniotka
- problem by pasażer mogł zajrzeć do schowka gdy siedzi ;/ musi wyginac kolana na boki ;/ lub odsunąć mocniej fotel
- podswietlenie tablicy jest zbyt bogate i drażni nocą ( naszczęście można je wyłaczyć)
Wydaje mi się że to tyle wad Teraz trochę plusów :
- ciągle porywający wygląd autka, z zewnątrz i od środka ( mimo wady na lakierze ) :D
- prowadzi się super kiedy na pokładzie znajdują się max 2 osoby, autko chętnie wchodzi na obroty, sprawnie pokonuje zakręty, trzyma się jak przyklejony. FRAJDA Z JAZDY (spalanie ok 10 litrów przy ostrej jedzie).
- tempomat - przydaje się w dłuższej podruży
- praktyczny podłokietnik ze schowkiem na CB :D
- bardzo dobre hamulce - raz korzystałem awaryjnie (sprawdziły się)
- duży bagażnik
- komputer pokładowy jest poręczny i obsługiwany tak jak radio, tempomat i zestaw głośnomówiący z kierownicy
- wspomaganie elektrohydrauliczne :D
- efektywne światła mijania
- ogólnie wyposażenie "EXLUSIVE +" jest w 100% wykorzystywane (czujniki deszczu, parkowania, klima itd.)
To na tyle, najważniejszym atutem tego autka jest jego wygląd. Właśnie na to zwracałem uwagę przy wyborze tego autka. Nie jest ono nudne jak auta produkcji niemieckiej ;/ Nie można też chyba zarzucić mazdzie że jest awaryjna. Więc jeśli nie odrzuca kogoś kiepski plastik na kokpicie czy nateriał na fotelu ( japończycy to nie europejczycy ) to polecam autko. Na drodze robi wrażenie, jest CIEKAWE !!!!
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
14
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
PLastiki - zgadzam sie w 100%. moze to i nie klasa premium, ale Mazda mogla je poprawic w stsunku do wersji BK. Widze, ze tego nie zrobila a szkoda.
Co do malowania blotnika - mozesz zawsze sie klocic o jego wymiane, a nie malowanie.
Halas - cholera, myslalem, ze poprawili wyciszenie w nowej wersji. Znowu sie pomylilem.
Hamulce - fakt - bardzo dobre. Wymienilem jednak klocki na HAWK Performance - jest jeszcze lepiej. Nie tylko pod katem esploatacji, ale tez mniej pyla. Nie wiem, jak u Ciebie, ale moje przednie felgi byly wiecznie czarne od pylu z klockow.