Wpis w blogu auta
Subaru Legacy
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 835 razy
Data wydarzenia: 07.04.2010
jak stracić klienta
Kategoria: serwis
I kiedy zacząłem mieć wątpliwości co do stanu sprzęgła zatelefonowałem do mego serwisu (a byłem akurat w Krakowie), by spytać, czy z takimi objawami można bezpiecznie jechać dalej, a także by ustalić, czy w moim Subaru jest jedno- czy dwumasowe koło. Mój rozmówca obiecał sprawdzić u kolegi z serwisu. I usłyszałem w słuchawce taką odzywkę: co, nie ma tutaj tego auta? Gość telefonuje? to niech spier... Po czym mój rozmówca zorientował się, że mogę to usłyszeć i zakrył słuchawkę ręką. Potem przepraszał i przekonywał, że to nie było do mnie. Ja jednak stwierdziłem, że skoro chcą, żebym spier.... , to spier... I zdecydowałem się zmienić warsztat.
Ostatnia aktualizacja: 12.06.2010 12:15:52
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
42
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Pochwal się gdzie takie "miszcze" przyjmuja żeby nikt więcej nie dał się naciąć.
Teraz uszczęśliwiam Orlen