Wpis w blogu auta
Seat Arosa
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 6682 razy
Data wydarzenia: 18.03.2012
Jak kończy się sprzęgło
Kategoria: serwis
Sprzęgło wymienione. Zamontowano zestaw LUK 619 3035 00, czyli tarcza docisk i łożysko. Przy okazji został wymieniony uszczelniacz wału korbowego, który już lekko się pocił. Nie było potrzeby wymiany linki z samonapinaczem. Wreszcie biegi chodzą bez żadnych zgrzytów. Oryginalnie założony był zestaw sprzęgła Valeo. Mechanik powiedział mi, że przyjechałem w ostatniej chwili. Tarcza była totalnie zużyta, łożysko również, a blaszki w docisku można było wyłamywać palcami bez większego wysiłku.
Ostatnia aktualizacja: 24.03.2012 13:56:37
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
49
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Pewnego dnia auto wyraźnie osłabło i to już było pilnym wezwaniem do mechanika. Wymienione zostało całe sprzęgło (łączny koszt 400 zł) ale tak naprawdę rozsypało się tylko łożysko. Stan pozostałych elementów był dobry. Awaria nastąpiła przy ok. 170 000km, czyli też nie najgorzej.