Wpis w blogu auta
Mazda 3
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1316 razy
Data wydarzenia: 11.10.2011
Instalacja założona, Stag 300 plus
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
43
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

nic dodać nic ująć
Jak śmigałem na LPG to tak było jak napisałeś
Spalanie gazu przeważnie nie jest więkasze niż 20% niż pb.
Wymiany eksploatacyjne, czyli co? Olej? Filtr paliwa? Powietrza? Przewody? Świece? Odpowiem na swoim przypadku. Olej co 10 kkm, Przewody mam jeszcze oryginał sprzed 14 lat i z przebiegiem 292 kkm. Filtr paliwa zmieniłem tak dla zasady, bo chciałem. Podobnie ze świecami. Zmieniałem z kaprysu, ale spokojnie 20 - 30 kkm spokojnie wytrzymuja. Filtr powietrza zmianialem przy każdej wymianie filtrów gazowych, ale to też dla siebie bardziej, bo zawsze był tylko lekko brudny.
Dodatkowe koszty, które poniesiesz, to jest wymiana filtrów fazy ciekłej i lotnej gazu. Nie powinno to przekroczyć 100 zł i jest raz na około 20 kkm.
Drugi pewny wydatek, to koszt przeglądu. U nas jest to 163 zeta, czyli o 63 więcej niż za auto bez lpg.
A najważniejsze i zawsze to powtarzam-najwięcej zależy od montażu, ustawienia i doboru instalacji. Bo jeśli zostanie to zrobione źle, to możesz spodziewać się usterek czujników, sondy lambda i wypalania się gniazd zaworowych. A to już generuje koszty...
Dobrze, że w ogóle coś poza tytułem napisane
Niby w zimę zawsze LPG jest droższy, ale ta cena to już nie przelewki...