Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 791 razy
Data wydarzenia: 13.06.2014
I na serwis przyszedł czas.
Kategoria: inne
W dniu dzisiejszym, Tytanek doczekał się pierwszego serwisu w "moich rękach" jak i w Polsce.
O 8 rano, odstawiłem autko do mechanika, który wcześniej zajmował się Złocistym Rydwanem.
Nieco się denerwowałem, bo pomimo tego iż byłem przekonany o tym, że Tytanek nie był "miną", to stres o to co wyjdzie w praniu jakiś był.
O 16 auto było gotowe do odbioru, a wykonane prace to :
- Wymiana kompletnego rozrządu
- Wymiana paska Mikro
- Wymiana Oleju silnikowego Mobil 1 New Life 0W-40
- Wymiana Filtra powietrza
- Uzupełnienie płynu chłodniczego
Całość zamknęła się w kwocie 1100 zł
Ku uspokojeniu mojego sumienia, wszystko okazało się jak najbardziej ok, autko jest w bardzo dobrym stanie i cytując mechanika "To był dobry zakup"
Tak więc nie zostaje nic innego jak nabijać kolejne kilometry
Szerokości
Ostatnia aktualizacja: 13.06.2014 19:55:35
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Ale "standardy" muszą iść w górę
Ale wiadomo, to przegląd po kupnie, więc nie ma co żałować, a nowy rozrząd wytrzyma kolejne 120 tys, lub 10 lat
Co do oleju, fakt. Ale Tytanek jeździł na takim samym oleju przez całe swoje życie, przez te 3 tys kilometrów poziom na bagnecie się nie zmienił, i co najważniejsze w tym silniku nie słychać kół zmiennych faz rozrządu, które są bolączką tego silnika. Po za tym jest to olej, którym Opel zalewa auta w fabryce, i w ASO podczas przeglądów, dlatego postanowiliśmy go nie zmieniać
Trochę nietypowa specyfikacja oleju jak na wolnossącą benzynę i polskie warunki.