Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 797 razy
Data wydarzenia: 13.06.2014
I na serwis przyszedł czas.
Kategoria: inne
W dniu dzisiejszym, Tytanek doczekał się pierwszego serwisu w "moich rękach" jak i w Polsce.
O 8 rano, odstawiłem autko do mechanika, który wcześniej zajmował się Złocistym Rydwanem.
Nieco się denerwowałem, bo pomimo tego iż byłem przekonany o tym, że Tytanek nie był "miną", to stres o to co wyjdzie w praniu jakiś był.
O 16 auto było gotowe do odbioru, a wykonane prace to :
- Wymiana kompletnego rozrządu
- Wymiana paska Mikro
- Wymiana Oleju silnikowego Mobil 1 New Life 0W-40
- Wymiana Filtra powietrza
- Uzupełnienie płynu chłodniczego
Całość zamknęła się w kwocie 1100 zł
Ku uspokojeniu mojego sumienia, wszystko okazało się jak najbardziej ok, autko jest w bardzo dobrym stanie i cytując mechanika "To był dobry zakup"
Tak więc nie zostaje nic innego jak nabijać kolejne kilometry
Szerokości
Ostatnia aktualizacja: 13.06.2014 19:55:35
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Ale "standardy" muszą iść w górę
Ale wiadomo, to przegląd po kupnie, więc nie ma co żałować, a nowy rozrząd wytrzyma kolejne 120 tys, lub 10 lat
Co do oleju, fakt. Ale Tytanek jeździł na takim samym oleju przez całe swoje życie, przez te 3 tys kilometrów poziom na bagnecie się nie zmienił, i co najważniejsze w tym silniku nie słychać kół zmiennych faz rozrządu, które są bolączką tego silnika. Po za tym jest to olej, którym Opel zalewa auta w fabryce, i w ASO podczas przeglądów, dlatego postanowiliśmy go nie zmieniać
Trochę nietypowa specyfikacja oleju jak na wolnossącą benzynę i polskie warunki.