Wpis w blogu użytkownika
DiKej
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 1867 razy
Data wydarzenia: 11.10.2010
hyundai i30
Kategoria: inne
Skrzynia biegów to miłe zaskoczenie, przełożenia niestety krótkie ale skrzynia bardzo precyzyjna, biegi same wchodzą. No ale i tu jest wada, przynajmniej dla mnie, a konkretnie wsteczny nad jedynką, trzeba naprawdę to dobrze wyczuć, żeby nie wjechać komuś w tył przy parkowaniu.
Hamulce to istna żyleta, przypomniały mi się czasy egzaminu, kiedy to śmigałem nową clijówką, ona miała to samo, delikatne muśnięcie pedału skutkuje natychmiastowym zatrzymaniem fury
Zawieszenie bardziej komfortowe niż sportowe. Moim zdaniem to najsłabszy punk tego auta, nieudany kompromis. Dlaczego? A no dlatego że choć dziury w miarę wybiera, to jednak je czuć dość mocno, a w zakrętach brakuje mu sztywności i autem buja.
A teraz najważniejsze: silnik. 1,4 105 koni więc teoretycznie szału niema, ale masa 1190km! Silnik naprawdę żwawo ciągnie do przodu, zmierzyłem mu 10,8s do setki. Zdecydowanie Nielubi wysokich obrotów, 4krpm to już naprawdę górna granica, dalej silnik się zachowuje jakby chciał wyskoczyć z pod maski. Co do elastyczności to niema co tu dużo pisać, w końcu to 1,4 ale za to nadrabia cichością, poniżej 3k w ogóle go nie słychać
Podsumowując, auto naprawdę godne uwagi, bo choć z hondą czy VW konkurować nie może, to jest to kawał porządnej maszyny. Ja i tak wolę moją 15sto letnią prelę, ale ja jestem po..., więc może komuś normalnemu przypadnie bardzo do gustu
Pzdr dikej
Ostatnia aktualizacja: 11.10.2010 08:42:39
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
53
komentarze
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

ps co do "R" trzeba złapać za mocowanie mieszka i pociągnąć je do góry, nie cały lewarek tylko samo to mocowanie. dziwne to to i mimo wszystko ciężko za pierwszymi razami wbić wsteczny, mi za pierwszym się nieudało
Ja mam identyczną konfigurację w Polówce, tylko że "R" można wrzucić jedynie po wciśnięciu drążka.