Wpis w blogu auta
Peugeot 406
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1604 razy
Data wydarzenia: 12.07.2014
Hamownia
Kategoria: inne
Fabrycznie powinno być 207 KM i 275 Nm a jest 196 KM i 269 Nm.
Wynik troszkę mnie rozczarował, bo po 10 latach i 140 tyś.km. brakuje 11 KM i 6 Nm. Nie wiem czy to dużo czy mało i czy coś będę z tym robił, bo łatwiej chyba zepsuć niż poprawić.
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

moze niech od razu remont silnika zrobi z powodu tych paru koni.
kolego, silniki fabrycznie nowe moga juz sie roznic miedzy soba. do tego dochodzi blad pomiaru, warunki pomiaru (cisnienie, temperatura, kalibracja hamowni, ...) gdybys pojechal na inna hamownie, albo mierzyl w chlodny dzien wynik bys mial najprawdopodobniej inny. kiedys mierzylem swojego forda probe na hamowni tzw. renomowanej firmy tuningowej i w trzech probach mialem trzy rozne wyniki (kilka procent roznicy).
zdaje sie, ze do okreslania mocy fabrycznej uzywa sie hamowni silnikowych, a ty mierzysz na podwoziowej. skad wiesz, ze strata nie wynika z dodatkowych oporow w ukladzie jezdnym albo skrzyni biegow?
wszystko w porzadku z twoim silnikiem, nie masz sie co martwic.
- zbadac spaliny. bedzie wiadomo jak przebiega spalanie
tu moga wypadac zaplony, moga byc do wymiany takie swiece np.
- zbadac kmpresje. da to obraz jak tloki trzymaja cisnienie, czy gladzie i pierscienie nie sa zuzyte.i czy te ostatnie nie sa np. zapieczone
- sprawdzic droznosc katalizatora
- sprawdzic stan filtra powietrza