Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta FSO Polonez [Demon Szos] » Got damn! He's hot again!







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta FSO Polonez
  • przebieg 117 437 km
  • rocznik 1996
  • kupione używane w 2007
  • silnik 1.6
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 589 razy
Data wydarzenia: 28.12.2009
Got damn! He's hot again!
Kategoria: serwis
Tytułem wstępu:

Opisywany we wcześniejszym wpisie termowentylator może służyć jako zabawka. Ogrzać sobie można ręce jak komuś zimno - i tyle.... na pewno nie zrobi się od niego ciepło w samochodzie.

A wracając do tematu:

Demon Szos znowu stał się gorącą bestią!!!!

Na święta pojechaliśmy do rodziców (~350 km) - na szczęście akurat mrozy odpuściły - jechałem w rękawiczkach i jakoś dojechaliśmy :)

A na miejscu z tatą rozebraliśmy trochę demona - przepłukaliśmy wodą pod lekkim(!) ciśnieniem nagrzewnicę (przez zasilanie i powrót) - oj poleciało syfu co niemiara.... - skręciliśmy wszystko do kupy - i voila!

Demon zaczął zasilać kabinę ciepełkiem - na wylocie przy szybie, na postoju zmierzyłem 55 stopni Celsjusza :)

Bez większych obaw ruszyliśmy w drogę powrotną - teraz jesteśmy już na miejscu - więc jak widać dojechaliśmy :)

p.s. Ale żeby nie było za kolorowo - po całej operacji, w momencie, gdy Demon osiąga >~80 stopni zaczyna się teraz świecić kontrolka 'Check Engine'. Z tego co pamiętam wcześniej zaświecała mi się wówczas, gdy stałem w korku i silnik był dogrzany. Nie zauważyłem jak na razie żadnych skutków ubocznych na trasie. Chłodzenie też działa bez problemu - wskaźnik temperatury podczas dzisiejszej podróży nie przekroczył 90 stopni. Zobaczymy co z tego wyniknie....

Ciepełko...... uaaaaaaa - super!!! Człowiek z małych rzeczy się cieszy jak dziecko!!! :)

Edit 11.01.2010:

Kontrolka 'Check Engine' się świeci nadal - ale tylko jak silnik się rozgrzeje. Innych negatywnych objawów nie stwierdzono. Pozytywne są - spalanie jeszcze spadło. Z tego co się dowiedziałem najpewniej dlatego, że ciepła woda przepływa lepiej i lepiej dogrzewa paliwo przed wtryskiem. Zatem - jak dla mnie - może się świecić dalej :) Poobserwuję jeszcze jak wygląda to spalanie po tuningu :D

Ostatnia aktualizacja: 11.01.2010 09:15:39
Dodano: 14 lat temu
Cieplo to podstawa a temp 90 stopni to norma wiec sie niema czym stresowac moim zdaniem. Moze auto odzwyczailo sie od takich anormalnych temperatur i zwraca na siebie uwage hehehe.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl