Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta » Gasnący silnik na wolnych obrotach oraz tryb awaryjny.







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 909 razy
Data wydarzenia: 02.03.2011
Gasnący silnik na wolnych obrotach oraz tryb awaryjny.
Kategoria: awaria
Od dłuższego czasu samochód sprawia wiele problemów z ciągłym gasnącym silnikiem na wolnych obrotach. Wiele osób mówi, że problemem może być złe paliwo. Zatankowałem dziś 98 z nadzieją, że będzie poprawa, ale nic takiego nie nastąpiło. Gdy samochód zgaśnie to potem trzeba go trochę żyłować zanim odpali i ku moim oczom pojawia się kontrolka samochodu z kluczem, auto woła o serwis i przechodzi w stan awaryjny. Obroty idą w górę mniej więcej 1200 i jakoś się jedzie. Może ktoś miał podobne objawy i wie jaka jest przyczyna tych problemów?

Pozdrawiam i czekam na cenne rady :)
Ostatnia aktualizacja: 02.03.2011 18:36:41
Dodano: 13 lat temu
Poniżej koledzy mają rację. Zanim dasz zarobić mechanikowi:
1. sprawdź czy wszystkie przewody (rurki) są podłączone do kolektora ssącego m.in. odpowietrzenie skrzyni korbowej itp, czy czasem któryś się nie odłączył i nie zwisa, albo czy nie ma jakiś pęknięć na przewodach. Jak nic z tych rzeczy to przejdź do p.2 :-)
2. Zaprogramuj obroty biegu jałowego - często pomaga. Jak nie pomorze to zostaje:
3. Wizyta u mechanika :-(
To tyle z moich pomysłów.
Powodzenia
Dodano: 13 lat temu
W jakimś Golfie, którym jeździłem przez kilka dni, podobny efekt był wynikiem, jak to określono, "fałszywego powietrza", ale nie wiem w którym miejscu. Musiałem się nauczyć hamować lewą nogą, żeby prawą trzymać pedał gazu. Samochodem jeździłem tylko kilka dni i oddałem z tą usterką, powiadamiajec właściciela co dzieje się z samochodem. Mówił mi potem, że mechanik znalazł jakąś nieszczelność przewodów, tylko nie pamiętam których. Może posprawdzać trochę na przewodach paliwowych?
Dodano: 13 lat temu
Dziękuje za pomocne informacje, oby usterka została zlikwidowana jak najszybciej.
Dodano: 13 lat temu
grzegorz ma rację na komputer go i pewnie krokowiec miałem tak w essim
Dodano: 13 lat temu
Z mojej praktyki wynika, że oprócz tego co pisze grzegorzd8 warto powalczyć z komputerem. U mnie, takie problemy stwarzał komputer, Wystarczyło podjechać do mechanika, zresetował i ustawił przyrządem ponownie. Krótka piła. Mój znajomy twierdzi, że analogiczny efekt resetu uzyska gdy odłączy na chwilę akumulator. Ale ja nie sprawdzałem, dowiedziałem się o tym jak już sprzedałem auto.

Przyczyną było zbyt szybkie włączanie startera po włożeniu kluczyka do stacyjki. Powinno się załączyć stacyjkę, odczekać aż pogasną kontrolki i dopiero odpalać.
Dodano: 13 lat temu
Moim zdaniem na pewno nie paliwo. Winny jest silniczek krokowy lub co też możliwe - brudna przepustnica z zapchanymi kanalikami wolnych obrotów. Bez warsztatu i dobrego mechanika - silnikowca , moim zdaniem się nie obejdzie. W przeciwnym razie będzie to zgadywanka która zawsze sporo kosztuje. Pozdrawiam
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki. Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp. A tam widzę ...
14 komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17 komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl