Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 820 razy
Data wydarzenia: 20.04.2014
Finish SWAPa
Kategoria: inne
Jeździ się prawie fantastycznie... prawie, ponieważ auto było składane na szybko i trochę silnik poszarpuje. Oraz nie działa ABS.
Poza tym przyspieszenie ok 7,5 (0-100km/h).
Przy okazji regeneracja kielichów, malowanie pasa przedniego i wyciszenie grodzi matą GMS.
Grzechy główne:
- Pierścienie Tłokowe NPR
- Panewki główne ACL
- Panewki Korbowodowe ACL
- Uszczelki pod głowicę Elring
- Uszczelki pod dekiel zaworowy
- Uszczelniacze zaworowe
- Sprężynki na wałki
- Uszczelki pod kolektor ssący
- Uszczelniacze wałków rozrządu oraz wału korbowego przód i tył OEM
- Obróbka obydwu głowic
- lekkie koło zamachowe
Dodatkowo zregenerowane:
- maglownica,
- półoś,
- skrzynia biegów (od KFa),
- poduszki silnika.
Co tu więcej pisać... :D
Ostatnia aktualizacja: 24.04.2014 20:19:58
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
W poprzednim dzienniku było wyjaśnione o co chodzi z tym swapem. 9,1s było na silniku 2,0
teraz z małymi problemami i kiepskim wydechem wychodzi 7,5s.
Jeśli chodzi o dokładność pomiaru to uwzględniłem również błąd pomiarowy. Wynik nie jest oparty na podstawie nagrania wideo które było w kiepskich warunkach - na lekko górzystej drodze.