Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Ford S-Max Podróżnik-2 » Euro2012 we Lwowie

Wpis w blogu auta Ford S-Max
  • przebieg 19 300 km
  • rocznik 2011
  • silnik 2.0 EcoBoost
Data wydarzenia: 17.06.2012
Euro2012 we Lwowie
Kategoria: podróż
Czas na relację z wyjazdu na mecz Dania-Niemcy.
Cała wycieczka rozpoczęła się w piątek wyjazdem nad granicę Polsko-Ukraińską do Krasnobrodu. Tam mieliśmy nocleg na dwie noce. Przejazd z Warszawy do Krasnobrodu był bezproblemowy.
Sobotę rozpczęliśmy pobudką o 5 rano. Godzinę później bylismy już w autokarze do Lwowa. Granicę pokonaliśmy dość sprawnie, zajeło to nam ok 20-30 min. Zwiedzanie Lwowa to oczywiście cmentarz Łyczakowski i pomnik Orląt, a potem starówka.

Spostrzeżenia okiem kierowcy. Bardzo dużo starych post-sowieckich samochodów, zdjęcia poniżej, po za tym dużo brukowanych ulic. Tutejszy przewodnik powiedział żartem, że maja tu drogi europiejskie i japńskie. Europejskie to te z asfaltem, a japońskie "tu jama tam jama", albo "jama na jamie".

Powrót do Polski wieczorem, w dniu w którym przegraliśmy z Czechami przebiegł także łatwo. Nawet ucieszyłem się, że nie widziałem całego meczu, a tylko jego ostatnie 15min, przynajmniej nie denerwowałem się 90min, a tylko 15.

W niedziele, wyjazd na mecz, rano dojechaliśmy Tomaszowa Lubelskiego. Wsiadamy do autobusu, a tam ze 30-tu Duńczyków. Wpadli na ten sam pomyśl co my. Samochody zostawili na parkingu w Polsce i pojechali na Ukrainę z biurem podróży.

Mecz był pasjonujący, kibice kolorowi i spontaniczni, atmosfera bardzo pokojowa i wesoła. Organizacja sprawna. Zalączam kilka zdjęć ze stadionu i miasta.

Przy powrocie do Polski spotkała nas miła niespodzianka ze strony .... polskiej policji!
Po przekroczeniu granicy, godzina 1:30 w nocy, do autokaru podjechał radiowóz, policjant podszedł do kierowcy zapytał dokąd jedziemy, gdzie będzie się zatrzymywał i ile może wyciągnąć autobusem. Po uzyskaniu odpowiedzi powiedzial:
- Panie kierowco, jedzie Pan za mną, nie przejmuje się Pan ograniczeniami prędkości!
Za chwilę ruszyliśmy za migającym kogutem radiowozem i w ciągu 15min. dojechaliśmy za nim do Tomaszowa Lub.

Ok. 2-giej wsiedliśmy do Podróżnika i ok. 6 rano byliśmy w Warszawie. Krótka kąpiel i dzieci do szkoły a ja do pracy.
Wizyta na EURO2012 zakończona!
Do jask7: Oczywiście moje zdjęcia to tylko fragment całego zycia lwowskiej ulicy. Tam jeżdżą też nowe samochody różnych marek, ale prawdą jest też to, że nie musiałem się bardzo nabiegac by te zdjęcia zrobić.
Te samochody to jak podróż w czasie do 1989 roku ;)
Do MaArek77: Masz rację, wielu Polaków powinno pojechac na Ukrainę lub Litwę by złapać perspektywę. Startowaliśmy z podobnego poziomu 20 lat temu.
Bieda, smród, brud i ubóstwo-10 lat temu byłem na Litwie - podobnie. Te auta... sa i najnowsze ale na rogu kobieta w Wilnie potrafi sprzedawać 7 marchewek i 3 kalafiory z koszyka - przykre to.

Może nie bierzmy tego tak serio ale zapewne jest gorzej niż w Polsce, szczególnie w mniejszych miasteczkach, metropolie to sie jeszcze obronią.
Do piafilipj: Kurcze... A już myślałem, że takie motywy robią...
Do lysy1233: Sprawdziłem na orygnialnej rozdzielczości, kostka jest, ale pokryta gruba warstą piachu, kurzu i smieci :-)
" alt=""/>
Ten to tak długo stoi, że kostki pod nim nie ma...
Do sajeks: przejscie hrebenne/Rawa Ruska
To przez przejście w Zosinie przejeżdzaliście??
tylko pozazdrościć udanej wycieczki, no i spektaklu na arenie Lwów[zlosnik]
Fajnie..
Po takie jpodróży szedłeś prosto do roboty? podziwiam!
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
zdjęcie wykonane jeszcze u poprzedniego właściciela super autko jak na tylko Peugeota 207