Wpis w blogu auta
Honda Civic
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 4793 razy
Data wydarzenia: 14.10.2009
Ergonomia wnętrza.
Kategoria: obserwacja
Kokpit jest płaski i banalny w obsłudze. Firmowe audio gra tragicznie więc warto pomyśleć o jego wymianie. Cały mój problem polega na tym, iż mimo bycia średniego wzrostu lubię siedzieć daleko odsunięty. Wtedy od większości przełączników na desce jestem oddalony o lata świetlne i muszę się wychylać żeby je dosięgnąć, co jest niebezpieczne podczas jazdy. Szczególnie w zimowym płaszczu.
Inną podobnie niebezpieczną rzeczą sprawdzoną w zimowych warunkach jest podgrzewanie lusterek. Włącznik znajduje się na panelu regulacji. Czyli za wieńcem kierownicy. Sam przycisk ogrzewania jest wielkości ledwie ćwierć paznokcia. Dobrze że chociaż czuć kiedy się go naciska. Ale samo jego znalezienie podczas jazdy nie jest takie łatwe, bo cały panel zasłania kierownica.
Ale to chyba tyle minusów, które mimo, że uciążliwe rekompensują inne rzeczy. 4 pojemniki na napoje. W tym jeden chowany przed nawiewem (mini lodówka , super zasuwany schowek na płyty. Jest także mnóstwo półeczek i schowków, żeby wszystko położyć. Pod tym względem rewelacja.
Największe novum tego auta to skrzynia biegów na panelu centralnym. Jest wygodnie umiejscowiona, ale mnie to rozwiązanie jakoś średnio przekonuje. Brak podłokietnika sprawia, że w mieście ręka często ma ochotę "poleżeć" na drążku. Niestety to niszczy skrzynie. Ogólnie kwestia gustu, czy komuś spodoba się to rozwiązanie.
Ostatnia aktualizacja: 15.10.2009 23:55:40
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
7
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Pozdrawiam