Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Toyota Yaris DYNAMIC HYBRID
»
Druga 100-ka od ostatniego tankowania...
Wpis w blogu auta
Toyota Yaris
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1280 razy
Data wydarzenia: 25.04.2013
Druga 100-ka od ostatniego tankowania...
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
36
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Porównywalne osiągi, przy znacznie niższej cenie zakupu i porównywalnych, bądź nawet niższych kosztach eksploatacji można osiągnąć kupując auto wyposażone w fabryczną instalację LPG.
Twoje auto faktycznie jest niewiele droższe od konwencjonalnej wersji Yarisa, ale w wersji diesel. Wersja benzynowa jest znacznie tańsza.
I w dodatku ten bezstopniowy automat, mnie to kompletnie nie pasuje, ale co kto lubi.
To auto ma jakiś sens, ale tylko do miasta i jak dla mnie nie przy tej cenie. Uważam, że cena powinna być na zbliżona do aut benzynowych o podobnych osiągach.
Gadżet do dobrej zabawy to BMW Z4, Audi R8 itp.
No ale każdy się bawi jak potrafi ......
Mnie nie przekonasz z racji tego, że ja kupuję "używki". Może w Twoim przypadku jest to fajne - fajne autko "gadżeciarskie". Jednak jak już tutaj ktoś napisał wcześniej - problemy będzie miał następny, a może i jeszcze następny nabywca tego auta - gdy przebieg wzrośnie ponad 200 tys i zaczną się wydatki związane z ratowaniem elektroniki i mechaniki tego "cudaka".
Ale coś za coś ładna i nowa Yaris-ka na pewno zadowoliła by wielu wybrednych kierowców
Co do serwisu to znów można dyskutować dla pierwszego właściciela to czy byłby rozrząd, czy nie to obojętne skoro i tak by sprzedał po np. 50tys, zabawa zaczyna się później... po 100, 150, 200tys. i co z tego, że nie ma np. rozrządu skoro mogą być inne bardziej kosztowne naprawy, które jeszcze nie są znane po przebiegu np. 200tys. km.
co do tego Lublina-to ostrożnie, postaw autko na strzeżonym parkingu, bo po meczu pseudokibice za samą rejestrację potrafią wynagrodzić autko(nie wiem jak tam w Lublinie z nimi ale w moich stronach tak bywa)! Zwłaszcza, jeśli na meczu coś im się nie spodoba! Od razu uprzedzam, że to nie dogryzanie, tylko rada z własnych doświadczeń wypływająca.
Do kurok: Do Lubina mam równe 100km
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cykl_Atkinsona
Silnik spalinowy jest połączony z silnikiem elektrycznym za pomocą sprzęgła magnetycznego, a za alternator robi silnik elektrzyczny który poprzez falownik jest zamieniany w generator prądu do ładowania aku - np podczas hamowania, toczenia się (tzw. hamowania silnikiem) oraz podczas pracy silnika spalinowego.
a tak przy okazji - co to silnik tam siedzi co nie ma rozrządu ? bo chyba starego amerykańskiego V8 na kołach zębatych tam nie ma ? Co odpala silnik spalinowy, a co działa jako alternator - zapewne silnik elektryczny - dużo bardziej pewnie skomplikowany niż prosty rozrusznik. Wątpie, czy aby ten silnik elektryczny był całkowicie bezawaryjny....