Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Seat Toledo
»
Dodatkowy zapas siły i momentu wszczepiony:)
Wpis w blogu auta
Seat Toledo
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 1181 razy
Data wydarzenia: 10.07.2010
Dodatkowy zapas siły i momentu wszczepiony:)
Kategoria: zmiany w aucie
Po dokonaniu wstępnych pomiarów i tak okazało się, iż mój model posiada o 4 koniki więcej niż deklarował producent oraz moment obrotowy jest również wyższy o 4 niutki od danych fabrycznych.
W miłej atmosferze oraz dzieki dużemu poświęceniu ze strony Grzegorza, który to pomimo kontuzji profesjonalnie dokonywał kolejnych pomiarów i dostrajał wszczepionego RED BOX'a przezwyciężając ból ręki
Pozdrawiam z tego miejsca Grzesia, a chętnych zapraszam do obejrzenia fotorelacji i zapoznania się z rezultatami na jednym ze zdjęć
Ostatnia aktualizacja: 26.07.2010 12:25:24
Najnowsze blogi
Dodano: 12 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Poza sprzęgłem i kołem dwu-masowym. Przykładowo 350 Nm na przednią os-nie wiem czy w tej wersji wytrzymują przeguby, półośki itp. Ważne aby 90 % maksymalnego momentu było dostępne powyżej 2000 obr/min
Ale przyjemność kosztuje
Jeśli nie mam racji proszę kolegów "będących w temacie" o mały wykład na ten temat
I niestety kolejny raz czytam o rażących błędach firmowanych przez krakowski v-tech - to już u nich zdaje się standard. Bo w przypadku diesla 400rpm punkt maxymalnego momentu??;/ to jest wtopa wielka boxować toto i nie odesłać wcześniej do mechanika. Wziąć kasę i "niech se klient ujeżdża bo przecież coś tam skoczyło";/ Inna sprawa, że ten silnik poprzez chipowanie do 155KM przestawia się i to jest bezpieczny zakres firmowany przez znacznie sprawniejszego tunera w Krakowie.
Ale do rzeczy: 330Nm przy 2347rpm........... to zdecydowanie za wysoko osiągany max. moment obrotowy. Sprawdź stan i działanie turbiny bo okolice 2350rpm to za wysoko dla tego silnika.
For example: ja mam inny silnik i 2,2 oczywiście ma całkiem inne przebiegi momentu ale rok temu pomiary ukazywały max. moment we właśnie Twoich okolicach: 2350rpm, a winne było nie do końca właściwe sterowanie turbiny. Poprawnie startująca daje max. moment już przy 2050rpm. Polecam dowiedzieć się dokładnie co i jak i dopuszczalne ciśnienie doładowania możesz podnieść wg sprawdzonych danych z forum marki. Szerokości