Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mercedes Sprinter R6 Powered żółciak
»
Diabeł odżył!!!
Wpis w blogu auta
Mercedes Sprinter
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 651 razy
Data wydarzenia: 17.06.2011
Diabeł odżył!!!
Kategoria: inne
Od chwili gdy zamówiłem BLOS'a po dziś dzień męczyłem się z trybem awaryjnym skrzyni. Co prawda za czym BLOS założyłem to zdążyłem zauważyć przeciek chłodnicy( malutka dziureczka w samym rożku
Na chwilę obecną jest zawór el w butli i zawór el przy reduktorze sterowane przełącznikiem lecho czy stag (niewiem).
Poczytałem trochę w internecie i pisali ,że skrzynia może wchodzić w tryb serwisowy przez odpięty przepływomierz ,no i ile ja się napracowałem i namodziłem z połączeniem BLOS'a przepływki i gumy do przepustnicy.
Na szczęście miałem cały dolot z żółciaka i tam była fajna zwężka z 80 na 70 która mi podpasiła. W chwili obecnej BLOS jest jako pierwszy ,później przepływomierz i dopiero przepustnica z zaworami i odmą.
Po podłączeniu zacząłem się wkurzać bo jak tryb awaryjny był tak i jest. Szlag mnie trafiał i jeździłem w te i we wte. Zacząłem sprawdzać wszystkie połączenia kablowe. Sprawdziłem stany olejów i inne pierdoły.
Pod wieczór jak już brakło mi sił i nerwów mówię: Podłącze benzynę ,może z niej będzie lepiej(na czas BLOS'a miałem wyjęty przekaźnik pompy paliwa i wężyk doprowadzający).
Podłączyłem ładnie wężyk wpiąłem przekaźnik , odpalam w buta mu ,a on pięknie miele kołem!!!! wualaaaaaaaa Głupi przekaźnik który tak naprawdę zasila tylko pompę paliwa i grzanie sondy lambda. Przejechałem się dla testów no i aż mnie ciarki przechodziły jak to jeździ na gazie. Drogi szutrowe i jazda bokiem to jest to :D
W "międzyczasie" rozbroiłem chłodnicę , rozdzieliłem chłodniczkę skrzyni biegów (okazała się zwykłą rurką miedzianą zanurzoną w chłodnicy wody
Jakie zalety: Temperatura w pionie zero syczenia i zapowietrzania się, ale i tak muszę coś zrobić z tą chłodniczką skrzyni bo tak to nie za bardzo może być chyba.
Jednym słowem dziś idę spać szczęśliwy ,że żółciak diabeł odzyskał wigor hehe
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Jeśli chodzi o V12ki to są tanie jak barszcz ponieważ spalają czasem kilka razy więcej niż podobnej mocy jednostki. Już nie mówię o utrzymaniu całego auta i innych pier.dół
Osobiście prym u mnie wiedzie V8 które są bardzo bardzo drogie. Raz się zlisiłem ,a była aukcja za 2500tys 3.0 V8 z uszkodzoną skrzynią. Chciałem dać 2tys i sprzedało się pffff no ,ale cóż.
Wmawiam sobie chyba ,że R6 wcale nie ma takiego złego wydźwięku no i przy wyższych partiach obrotów (zwłaszcza wysilonych) bardzo mi się podoba poniekąd.
Ale oczywiście są duuuuże zalety rzędówki na ,które musze też patrzeć (ekonomiczność, LPG, koszty części zam).
Mogę w tajemnicy coś powiedzieć ,że w głowie świta mi turbo k27 ,ale to przyszłość....
Mam tylko chwile załamania CO MNIE POWSTRZYMAŁO PRZED WSADZENIEM V12!!! ,ale po depnięciu w pedał banan na twarzy i o to chyba chodziło :D
Wiem co chciałem uzyskać no i udało misie no i teraz widzę na miny osób którzy we mnie zwątpili (no i niektórzy wąchają dymek za mną hehe)
:D
Na pewno nakręce filmik
Super sprawa, taka zabawa
Pozdrawiam