Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1176 razy
Data wydarzenia: 26.07.2013
czujnik ABS
Kategoria: awaria
PS. Jak kupowałem czujnik to gościu powiedział mi że dużo ich sprzedali w tym roku i to właśnie do e46.
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

a co do czujnika to masz opi-erdól bo wiesz ze mam zaj-ebistego diaguna-jechałbym do roboty to bym ci podłaczył sprzet i po 3 min masz odpowiedz który czujnik jest do wymiany-zaoszczedziłbys kase i nerwy.koles z warsztatu musiał miec słaby sprzet-mój diagun odczytuje błedy na postoju- nie trzeba ruszac jak tamtem łom kazał sie toczyc.-miałem ostatnio ten sam problem w e39 z tyłu-zdiagnozowałem sobie moment ze to tylny lewy sensor ale schody zaczeły sie potem...sama wymiana to 10 min.-kupiłem nowy...ku-rwa okazało sie ze sprzedali wadliwy a jak go wyciagalismy-wcisnał sie we wtyczke i wyrwalismy go z wtyczka od nadkola-oddałem do reklamacji-zażądali kwitu że to aso robiło-skołowałem kwit od kumpla-uznali gwarancje ale 2 tygi to trwało,a nastepne 2 tygi szukanie wtyczki która kosztuje 5 zł ale nikt jej nie miał dopiero jakis kumaty koles przysłał mi 2 szt z kilkoma cm kabelków które skreciłem na drut z tymi z nadkola-skasowałem błąd diagunem i gitara chodzi
co do tych czujników to klasyk przypadłosc chyba wszystkich bmw
co do demontazu u Ciebie to jestem w szoku-u mnie wystarczy zdjąc koło-nic wiecej nie demontuje-czujnik jest z tyłu w piascie na jeden imbusowy klucz przykrecony w otwór dokładnie jak w Twoim bo widze na focie-jedyna róznica ze masz szara wtyke do gniazda a u mnie niebieska.wyjmowałem juz te czujniki przy demontazu róznych aut i na razie nie musialem nic demontowac poza zdjeciem koła i odkreceniem srubki mocujacej.zgodze sie ze czasem nie wychodzi i jest zapieczony-wtedy biore odrdzewiacz-spryskuje-czekam 10 min i ruchy obrotowe w gnieździe piasty-raz w jedną -raz w druga strone-ostatecznie podwazasz cienkim śrubokretem od strony mocowanka i robisz dzwignie-zwykle wychodzi ale młotem rozpie-rdalanie?a jakby ci sie ukruszył i resztka w srodku zaczopowała to cała piaste musiałbys wyjąc zeby to usunac...no masz fantazje...