Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy JacK
»
Co takiego jest w Toyocie, że jest taka popularna?
Wpis w blogu użytkownika
JacK
Dodano: 4 lata temu
Blog odwiedzono 779 razy
Data wydarzenia: 13.04.2020
Co takiego jest w Toyocie, że jest taka popularna?
Kategoria: obserwacja
Toyota Yaris: 2425
Toyota Corolla: 1588
Dacia Duster: 1135
Skoda Fabia: 1083
Fiat Tipo: 1031
Hyundai Tucson: 982
Toyota RAV4: 961
Skoda Octavia: 947
Skoda Kamiq: 869
Toyota Aygo: 863
Wygrywa ceną? Jakością? Stylizacją?
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
9
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Aktywnie czyli jak? Spuszcza się nad tym że to on utrzymuje obroty silnika tam gdzie chce? Potrafi jeździć szybciej? Jeździ pełnym poślizgiem i kontroluje go za pomocą gazu?
Przy codziennej jeździe ten manual i zwykły motor nie dają kontroli tylko jej złudzenie i o to chyba chodzi. Może to te emocje, których czasem nie rozumiem
Najzabawniejsze jest to, że pytanie w tym blogu zadaje właściciel Golfa
To wybitnie nie w porządku.
Nakręcili kiedyś nagonkę zwana , a Toyota czy grupa Fiata oraz Volvo wycofały się z ropniaków. A oni?
Teraz robią wszystko, żeby swój rynek po COVid19 😷 zapełnić Dieslami.
I nie, nie trzycylindrowym z Astry V fl. VW i Merc jako jedynie słuszne wybory. BMW cichaczem, bo mają palący problem plastikowych kolektorów dolotowych...
Toyota i tak świetnie na tym wyszła, bo eko plus automat i "coś innego" z tabliczką HYBRID jest ciekawe. Że dla Dziadka z Reichu? Ależ prego! Oni chętnie wezmą i Lexusa. Że dla starszej Pani? Tak - małe na zakupy i niedrogie.
Ale po wymianie generacji obawiam się, że cenowo Yarisy będą za blisko Corolli🧐😝
Ale jakościowo to dźwięk zamykania drzwi w niej a w Golfie zupełnie różny. No i 5 drzwiowa hybryda ma bagażnik bodajrze 280 litrów.
Nieco się zmieniają ale niestety dla mnie nic atrakcyjnego.
Przy nowych Mazdach to nie mają vo szukać
- wygląd nudny i dziadkowy, gorzej niż vw
Wydaje mi się, że aktualna Corolla nie ma nic wspólnego z dziadkowozem i wygląda atrakcyjnie. Kwestia gustu.
- wewnątrz eko plastiki daleko za Niemieckim konkurentem
To już trochę nieaktualne od najnowszych generacji Corolli i CH-R. Wykończenie i materiały są równie dobre. I w zasadzie czy VW czy Toyota czy Kia, większych róznic nie widać.
- słabe i przestarzałe silniki, bez turbo, brak mocnej benzyny. Maksimum 130 koni
??? Turbo mają w małych silnikach typu 1.2, jako podstawowe źródło napędu. Mocniejsze wersje realizują hybrydą umyślnie. Turbo nie jest wyznacznikiem nowoczesności od dobrych 20 lat gdy weszły nowoczesnej generacji diesle Nie wiem które silniki Toyoty są przestarzałe...?
- brak w ofercie diesli, brak auta typu Avensis Kombii 150-180 koni w dieslu. To co kochają floty
Celowo je wycofali bo były, Avensisy 177 konne z dieslami. Konsekwentnie wyzbywali się diesli na rzecz hybryd. Klasa średnia w europie maleje i poza modelami premium sprzedaż się zwija. Akurat Avensis był już dość wiekowym modelem więc zamiast pakować miliony monet na tworzenie nowego modelu, zrezygnowali z produkcji i jakoś nikt za nimi nie tęskni. Możemy ubolewać ale fakty i sprzedaż mówią same za siebie.
- nie ma nic premium dla ludzi którzy chcą się wyróżnić mocą, wersja np. GTI, napęd 4x4, moje Kombii benzyna 200 koni GTitp
Wchodzi Corolla Trek z napędem na 4 koła, hybryda ofkors. Sprzedaż takich wersji jest raczej marginalna, stąd producenci robią takie wersje głównie dla prestiżu.
Wersje GTI to też w zasadzie margines. Toyota po to stworzyła Lexusa żeby tam przenieść ciężar samochodów mocnych i drogich.
- auta głównie dla dziadków i nudziarzy
Tu chyba nie mam się do czego odnieść:D
- zabawne ale multimedia, nawigację, lata świetlne za Niemcami, mimo z to potęga elektroniki Japonia
Zgoda, nadal kuleją w dopracowaniu multimediów. Wreszcie wprowadzili Car play ale to i tak o 5 lat za późno.
Jeszcze odnośnie tego co napisałeś:
- Te hybrydy mają przeciągające i wyjące przekładnie CVT które nigdy nie były i nie będą ani szybkie ani sportowe
Skoro są w mocnych hybrydach, których wyniki przyspieszenia mówią same za siebie to zarzut jest wyłącznie do twoich przyzwyczajeń. Argument "bo wyje" poruszyłem już kiedyś we wpisie z eksploatacji Aurisa.
Jednak koncern z Niemiec w latach 2003-2010 miał kilka wpade jakościowych, wadliwych serię silników.
Toyota to auta bardziej dla ludu niż VW. Dla nie wymagajacych:
- wygląd nudny i dziadkowy, gorzej niż vw
- wewnątrz eko plastiki daleko za Niemieckim konkurentem
- słabe i przestarzałe silniki, bez turbo, brak mocnej benzyny. Maksimum 130 koni
- brak w ofercie diesli, brak auta typu Avensis Kombii 150-180 koni w dieslu. To co kochają floty
- nie ma nic premium dla ludzi którzy chcą się wyróżnić mocą, wersja np. GTI, napęd 4x4, moje Kombii benzyna 200 koni GTitp
- auta głównie dla dziadków i nudziarzy
- zabawne ale multimedia, nawigację, lata świetlne za Niemcami, mimo z to potęga elektroniki Japonia
+ są hybrydy, cenie je niezniszczalne i bezawaryjne
+ po 20 latach wreszcie jest hybryda o sensownej mocy 180 koni
- ale te hybrydy mają przeciągające i wyjące przekładnie CVT które nigdy nie były i nie będą ani szybkie ani sportowe
Także w moim mniemaniu bezawaryjność to za mało aby być atrakcyjnym.
Ja kupuje oczami, toyota nie nadąża za rynkiem
https://www.autowcentrum.pl/kierowca/babciaela/
Na 7 aut 5 to Toyota. Poczytaj też Eli motoblogi to poznasz na czym polega ten fenomen.