Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Citroen C3 La Vita e Bella
»
Citroen C3 V-Power Tuning
Wpis w blogu auta
Citroen C3
Dodano: 8 miesięcy temu
Blog odwiedzono 254 razy
Data wydarzenia: 08.08.2023
Citroen C3 V-Power Tuning
Kategoria: zmiany w aucie
Pod maską silnik 1.4 HDI 68PS 160Nm. Wczoraj odstawiony do V-Power na tuning mocy, wyniki z hamowni zaskoczyły speców. Miało być docelowo 83PS i 202Nm, wyszło lepiej, dużo lepiej. Obecnie maleństwo dysponuje mocą 87PS (przyrost 26%) i momentem obrotowym 211Nm (przyrost 32%).
Odczuwalne jest to bardzo, zrobiło się żwawe. Spalanie ponoć też ma być mniejsze, chociaż to i tak praktycznie na oparach jeździ. Żeby było mało, autko dostało naklejkę - te kobiety, muszą wszystko oznaczyć po swojemu.
La vita e bella (życie jest piękne).
Ostatnia aktualizacja: 08.08.2023 18:02:50
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
14
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Dlatego trzymam Golfa bo wiem co mam
Chip tuning Stage 1
Oryg: 180 KM / 400 Nm
Chip: 225 KM / 504 Nm
+45 KM / +104 Nm
Najbliższy oddział V-Power od Tarnowa masz w Krasnobrodzie (Lubelskie) 200km...
https://www.v-tuning.pl/kontakt/oddzialy-v-tuning-w-polsce,1
Dodatkowe konie powyżej 83 to chyba zasługa filtra powietrzna który założyłem PipperCross AirSport.
Przebieg jest trochę mniejszy niż na zegarze, auto miało akcje serwisową w salonie LUBIN WRÓBEL i wymieniony silnik na nowy, trochę jest z tym zachodu bo niektóre rzeczy po VIN nie pasują, tak się nadziałałem nawet z głupim korkiem do miski olejowej.
Aczkolwiek wole taki przebieg, auto od nowości z salonu PL w jednych rękach, regularnie serwisowane do końca niż 150000km od handlarza świeżo sprowadzone. Zadbany Diesel w dobrych rękach 400000km robi bez niczego a można i więcej. Ja wymieniam oleje minimum raz do roku (z reguły 2 razy) co 8.000km bo średnio po te 15.000km jakoś bez problemu się robi - dużo jeździmy, bardzo dużo.
Detale i czuć pasje, naklejki popieram.
Świetny kolor, gustowny, nie jakiś morus.
Az dziwi ze taki motorek podrasować można. Na dzisiaj już 68 koni to lipa ale 83 to brzmi świetnie, i 211 niutków zrobi robotę.
Auto nie młode i nie drogie az dziwie sie że kolega udał sie do V-tunning, oni tani nie są.
wiem że robią dobrze ale chyba za 1000 zł brutto to nie da sie nic ugrać u nic
Zadowolenia z autka
Mi bez kombinacji w C3 silnik 1.4 HDI 68KM palił w mieście 4.5 - 5 litrów, a w trasie potrafił zejść do 3.7 litra. Rekordziści schodzą poniżej 3.5 ale to męka, a nie jazda wtedy