Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volvo V50 wołowinka
»
Ciężkie odpalania na ciepłym silniku
Wpis w blogu auta
Volvo V50
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 8399 razy
Data wydarzenia: 10.11.2011
Ciężkie odpalania na ciepłym silniku
Kategoria: awaria
proszę Was o poradę co może być przyczyną ciężkiego odpalania na "ciepłym silniku.
Miałem pół roku temu analogiczny objaw i wystarczyło wymienić świece - problem ustąpił od zaraz.
Teraz powrócił jak bumerang. Objawy sa następujące tzn. autko odpala bez problemu na zimnym silniku. W momencie gdy przejadę około 15 km (z domu do pracy) i temperatura silnika wzrośnie mam problem z ponownym jego odpaleniem. Autko albo nie odpala bądź odpala na 2, 3 baniaki i wówczas strasznie szarpie. Muszę "dokręcać" go rozrusznikiem - trzymać do około 5 sekund aż załapie na wszystkie "baniaki".
Po tym autko jeździ aż miło.
Ogromna prośba o pomoc w diagnozie.
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Otóż 3 mechaników kazało mi wymieniać wtryskiwacze! Gdy pewnego pięknego dnia polecił mi go mój kuzyn.
Pojechałem do gościa, kazał podnieść maskę i mówi: naprawiamy rozrusznik! Że co? - nie mogłem uwierzyć i myślałem iż mnie naciąga! Próba nie szczelba - zaufałem - gość przecież z polecenia.
Po 3 dniach mam telefon: Auto gotowe 340 PLN.
I faktycznie: rozrusznik miał rozwalone tuleje, przebicie na masę i pobór prądu 500A!!!
Od tej chwili V50 pali w każdym momencie na tzw. dyg!
Dodatkowo po tej operacji wszystkie kody błędów mi znikły co się non stop (opisane w poprzednim dzienniku) tj. Kody ECM: C301 oraz 0380.
Zatem ogłaszam wszem i wobec iż BIG SERWIS jest BIG!
Może faktycznie to dioda/sterownik świec żarowych? Bo mam 2 błedy:
1. ECM-301
2. ECM-0380 - po wyminaie świec błąd nie ustąpił
cukiernik, ja miałem dokładnie taki sam przypadek w moim leciwym w stosunku do Twojego dieslu. Po prostu pompa wtryskowa się skończyła.