Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volvo V50 wołowinka
»
Ciężkie odpalania na ciepłym silniku
Wpis w blogu auta
Volvo V50
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 8391 razy
Data wydarzenia: 10.11.2011
Ciężkie odpalania na ciepłym silniku
Kategoria: awaria
proszę Was o poradę co może być przyczyną ciężkiego odpalania na "ciepłym silniku.
Miałem pół roku temu analogiczny objaw i wystarczyło wymienić świece - problem ustąpił od zaraz.
Teraz powrócił jak bumerang. Objawy sa następujące tzn. autko odpala bez problemu na zimnym silniku. W momencie gdy przejadę około 15 km (z domu do pracy) i temperatura silnika wzrośnie mam problem z ponownym jego odpaleniem. Autko albo nie odpala bądź odpala na 2, 3 baniaki i wówczas strasznie szarpie. Muszę "dokręcać" go rozrusznikiem - trzymać do około 5 sekund aż załapie na wszystkie "baniaki".
Po tym autko jeździ aż miło.
Ogromna prośba o pomoc w diagnozie.
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Otóż 3 mechaników kazało mi wymieniać wtryskiwacze! Gdy pewnego pięknego dnia polecił mi go mój kuzyn.
Pojechałem do gościa, kazał podnieść maskę i mówi: naprawiamy rozrusznik! Że co? - nie mogłem uwierzyć i myślałem iż mnie naciąga! Próba nie szczelba - zaufałem - gość przecież z polecenia.
Po 3 dniach mam telefon: Auto gotowe 340 PLN.
I faktycznie: rozrusznik miał rozwalone tuleje, przebicie na masę i pobór prądu 500A!!!
Od tej chwili V50 pali w każdym momencie na tzw. dyg!
Dodatkowo po tej operacji wszystkie kody błędów mi znikły co się non stop (opisane w poprzednim dzienniku) tj. Kody ECM: C301 oraz 0380.
Zatem ogłaszam wszem i wobec iż BIG SERWIS jest BIG!
Może faktycznie to dioda/sterownik świec żarowych? Bo mam 2 błedy:
1. ECM-301
2. ECM-0380 - po wyminaie świec błąd nie ustąpił
cukiernik, ja miałem dokładnie taki sam przypadek w moim leciwym w stosunku do Twojego dieslu. Po prostu pompa wtryskowa się skończyła.