Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1210 razy
Data wydarzenia: 31.03.2013
Chiński bubel ? Alufelgi.
Kategoria: inne
Co uważacie na ten temat, niby firma "amerykanska"
Aha i czy podejdą ! ( pytanie dla polówkowiczów )
Najnowsze blogi
Dodano: 7 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
47
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Pięknie żeś uzupełnił moją wypowiedź ;D
Pozdrawiam
Pozdrawiam.
Na nierównej, szczególnie gdy zawieszenie jest twarde prowadzenie może się pogorszyć, a droga hamowania jeśli mamy ABS może ulec wydłużeniu(szczególnie jeśli przekroczymy maksymalną wielkość felgi przewidzianą przez producenta).
Lepiej kupić 16" i grubszą oponę
Tylko pamiętaj żeby opona miała zewnętrzną średnicę identyczną jak przewidział producent lub bardzo podobną bo inaczej ci będzie licznik przekłamywał
Lepiej kupić używki w tej samej cenie ale tez trzeba uważać. Model jakichkolwiek Volksagena zawsze da sie dokupić a polo "6 R"to nowe auto i 3 letnie alumy nie powinny być zniszczone.
Znajdzie sie "jak nowe"-rozstaw śrub 5 x 100
http://www.ebay.de/itm/VW-Mistral-16-Zoll-Alurader-Polo-6R-ab-Bj-2009-NEU-/221206989779?pt=Auto_Komplettr%C3%A4der&hash=item3380f6cbd3
Przykładowo model "Mistral" 16 cali, piękne.
A to będzie miało 2 skutki.
1. Poprawione prowadzenie auta
2. Znaczne obniżenie trwałości elementów metalowo-gumowych zawieszenia jak również amortyzatorów. Spowodowane to jest tym że opona o niższym profilu gorzej tłumi nierówności od opon "grubszych"
Czyli będzie bardziej trzęsło i wszystko się szybciej zużywało
W Astrze'00 mam fabrycznie 13" i profil 70, i jak na razie w zawieszeniu robiłem tylko sworzeń po stronie kierowcy, co jak na 12 letnie auto jest niezłym osiągnięciem :D A gdybym miał 15" lub coś koło tego już pewnie całe zawieszenie byłoby nowe ;>
(byłbym wdzięczny odrazu w jednym temacie)