Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1206 razy
Data wydarzenia: 31.03.2013
Chiński bubel ? Alufelgi.
Kategoria: inne
Co uważacie na ten temat, niby firma "amerykanska"
Aha i czy podejdą ! ( pytanie dla polówkowiczów )
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Pięknie żeś uzupełnił moją wypowiedź ;D
Pozdrawiam
Pozdrawiam.
Na nierównej, szczególnie gdy zawieszenie jest twarde prowadzenie może się pogorszyć, a droga hamowania jeśli mamy ABS może ulec wydłużeniu(szczególnie jeśli przekroczymy maksymalną wielkość felgi przewidzianą przez producenta).
Lepiej kupić 16" i grubszą oponę
Tylko pamiętaj żeby opona miała zewnętrzną średnicę identyczną jak przewidział producent lub bardzo podobną bo inaczej ci będzie licznik przekłamywał
Lepiej kupić używki w tej samej cenie ale tez trzeba uważać. Model jakichkolwiek Volksagena zawsze da sie dokupić a polo "6 R"to nowe auto i 3 letnie alumy nie powinny być zniszczone.
Znajdzie sie "jak nowe"-rozstaw śrub 5 x 100
http://www.ebay.de/itm/VW-Mistral-16-Zoll-Alurader-Polo-6R-ab-Bj-2009-NEU-/221206989779?pt=Auto_Komplettr%C3%A4der&hash=item3380f6cbd3
Przykładowo model "Mistral" 16 cali, piękne.
A to będzie miało 2 skutki.
1. Poprawione prowadzenie auta
2. Znaczne obniżenie trwałości elementów metalowo-gumowych zawieszenia jak również amortyzatorów. Spowodowane to jest tym że opona o niższym profilu gorzej tłumi nierówności od opon "grubszych"
Czyli będzie bardziej trzęsło i wszystko się szybciej zużywało
W Astrze'00 mam fabrycznie 13" i profil 70, i jak na razie w zawieszeniu robiłem tylko sworzeń po stronie kierowcy, co jak na 12 letnie auto jest niezłym osiągnięciem :D A gdybym miał 15" lub coś koło tego już pewnie całe zawieszenie byłoby nowe ;>
(byłbym wdzięczny odrazu w jednym temacie)