Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Seat Leon » Brak mocy przy dużych prędkościach







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Seat Leon
TKI
Jeździ: Seat Leon
Wcześniej jeździł: Opel Astra Astera
  • przebieg 250 800 km
  • rocznik 2001
  • kupione używane w 2009
  • silnik 1.9 TDI
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 11125 razy
Data wydarzenia: 01.09.2011
Brak mocy przy dużych prędkościach
Kategoria: inne
Podczas jazdy przy prędkości ok 160-180km/h samochód traci moc. Jadąc na autostradzie z prędkością 180km/h musiałem zwolnić nagle do 100km/h potem jak chciałem rozpędzić się znowu samochód przyśpieszał do 140km/h a potem tracił ciąg (tzn nie przyśpieszał a wręcz zwalniał), po zgaszeniu samochodu i zapaleniu wszystko grało ale tylko do 140km/h i problem się powtarzał. Może ktoś miał taki problem i wie co nie tak?? Prośba o info.
Dodano: 13 lat temu
No i nie podlaczyles??[los2] czy zapomniales sie pochwalic o usunieciu/zdiagnozowaniu usterki??[hmm]
Dodano: 14 lat temu
Dzięki wszystkim za odp. Podłącze pod komputer i zobacze co się dzieje i napisze
Dodano: 14 lat temu
usunąć turbine! w końcu to tylko diesel ;]
Dodano: 14 lat temu
Silnik łapie tryb awaryjny (bo zapewne turbina przeładowuje) i dlatego po ponownym uruchomieniu jest ok. Podłącz pod kompa i wszystko będzie jasne. Według mnie zapieczona zmienna geometria w turbinie.
Dodano: 14 lat temu
Powodzenia przy naprawie (być może to EGR) ;)
Dodano: 14 lat temu
mój kumpel też miał taki problem padł mu jakiś czujnik w turbinie :) podpnij go pod clipa jeśli posiadasz :)
Dodano: 14 lat temu
Do ALEXANDREX: ehh pędzel to on ma! człowieku prawie 140kmh pojedzie ;]
Dodano: 14 lat temu
Turbina do rozebrania i przeczyszczenia. Prawdopodobnie zapieczone łopatki geometrii ;) Turbina przechodzi Ci w tryb awaryjny, przeładowuje się i komputer ją odłącza;) Załączy sie dopiero tak jak u Ciebie, po odpaleniu.. To dosyć częsta przypadłość tych silników.
Dodano: 14 lat temu
Do ALEXANDREX: [rotfl]
Dostał szlaban na jedzenie Puziem , bo chyba był nie grzeczny
Dodano: 14 lat temu
Do Dzacek1841: hahaha..zabrał głos w sprawie..;-}
a jak tam Twój...?..jak on się nazywał?...pędzel?..czy jakoś tak ;-}
Dodano: 14 lat temu
Sprawdź dwie rzeczy: Wszystkie połączenia na turbo (wężyki) i tak jak radzi mielony06 zawór EGR, po prostu go zaślep.
Dodano: 14 lat temu
Hiszpański temperament + niemiecka technologia ;)
Dodano: 14 lat temu
EGR lub Turbina tak jak poprzednicy pisali.
EGR możesz samemu zaślepić i sprawdzić jeżeli chodzi o turbinę to niestety ale mechanik.
Dodano: 14 lat temu
Mailem podobne objawy w Toledo TDI 110, okazało się ze wadliwy był ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN EGR ( ten bajerek przy turbinie)
Dodano: 14 lat temu
oj będzie wydatek turbina kończy żywot ;/
Dodano: 14 lat temu
samochodzik chyba lepiej zna przepisy niż jego właściciel i wie do jakiej prędkości może jechać ;) Inteligente autko, jak za szybko jedziesz samo zwalnia
Dodano: 14 lat temu
masz cienkie auto i tyle ;[
Pewnie przy okazji się zagotował ;]
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku stuki zaczęły się 2 listopada 2025 doradców na FB i lokalnych co nie miara podejrzenia padały że to panewki lub -- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony -- wtryski ...
3 komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1 komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej. Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl