Wpis w blogu auta
Nissan Qashqai
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 1312 razy
Data wydarzenia: 15.02.2011
Awaria drążka zmiany biegów cd.
Kategoria: awaria
W każdym razie: "wina" leży po stronie blokady skrzyni biegów, a nie w konstrukcji Nissana.
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
43
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Teraz, to ja odnotowuję jedynie fakt i podaję go do wiadomości. Moim zdaniem, na wnioski jest trochę za wcześnie.
Mówiąc uczciwie, to bardziej wkurzał mnie gumowy dywanik pod nogi kierowcy, który albo jest za krótki gdy przymocowany do podłogi i nie chroni wykładziny przed wilgocią z butów kierowcy, albo jak nie jest przypięty, to ma tendencję do dalszego "uciekania w górę" i brzeg buta przy wciśniętym sprzęgle klinuje się o brzeg takiego dywaniku, co cholernie utrudnia puszczenie sprzęgła. Musiałem go przykryć innym dywanikiem bo cholera mnie brała, jak na skrzyżowaniu silnik wyje, a ja nie mogę oderwać nogi od sprzęgła przez 0,5-2 sekundy i ruszam jak ostatni ciul.
Teraz nowa blacha jest zdecydowanie grubsza co wyeliminowało podkładkę, a gniazdo, w który wpuszczany jest bolec blokady nieco dłuższy, co daje mniejszą tolerancję, a tym samym możliwość wypięcia się drążka.
Przy założeniu, że sytuacja nie będzie się powtarzać, chyba nie ma co biadolić, ale jeśli nie, no to napięcie powinno rosnąć
lawender: kto będzie informował o ew. awaryjności elementu dodatkowego, gdy odbierasz nowe auto? Co klient w tym momencie pomyśli? Jestem wdzięczny ASO za poinformowanie o ryzyku używania tegoż elementu? Blokady mają się dobrze sprzedawać a klient ma mieć wrażenie, że mu to jest potrzebne.
Nie mówię o akcji przywołania, bo daleko nam chyba w Polsce do ideałów, wszak my to naród który nie lubuje sie do kierowania wniosków na wokandę. A jak już komuś coś się stanie, to lepiej (w najlepszym przypadku, bo klient nie potrafi walczyć) zamieść sprawę pod dywan.
Wiem, że to kosztowne, ale dla klientów, którzy odnotowali już niedogodności (korzystałeś z usługi Assistance) związane z blokadą, Nissan powinien postawić sobie za honorowy cel, wyeliminowanie w przyszłości notabene rozwiązanego już, problemu.
Oj, oj! Odbieram to jako pozostawienie klienta samego sobie. Fakt, dokonano wymiany. Pytanie tylko dlaczego kiedy po raz wtóry zaistniała usterka(awaria?).
Ja na Twoim miejscu, po tym co przeczytałem, przelałbym na papier kilka słów jako rogoryczony klient i przefaksował do centrali. Może zrobiliby ukłon w postaci np. 10% zniżki na przegląd, darmową wymianę oleju, czy inny gratis. Ciekaw jestem czy "góra" "nie oleje" Ciebie i Twojego Nissana.