Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volvo S40 Yellow Submarine
»
Awaria dmuchawy i nie wiadomo czego jeszcze?
Wpis w blogu auta
Volvo S40
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 911 razy
Data wydarzenia: 16.10.2014
Awaria dmuchawy i nie wiadomo czego jeszcze?
Kategoria: awaria
Volvo od poltorej roku przebywa w Szwajcarii (skad teraz pisze i nie posiadam niestety polskich znakow, za co przepraszam!). Ani razu od tamtego czasu nie bylo w Polsce. Ostatnio zwiedzalismy sobie kraj, pokonujac ponad 1000km w dwa dni.
Nastepnego dnia ojciec chcac pojechac do pracy musial wielokrotnie krecic rozrusznikiem by wystartowac silnik, jakos dojechal na miejsce. Kilka godzin pozniej po wlozeniu kluczyka uruchomila sie dmuchawa nawiewu i od tamtego czasu nie da sie jej wylaczyc - nawet skrecenie jej do szybkosci 0 nic nie daje. Wystapil problem z uruchomieniem silnika, a przez wielokrotne proby jego odpalenia wyladowal sie akumulator. Po wstepnym go podladowaniu nadal to samo - silnik kreci, ale sie nie odpala, a nawiew nadal wywoluje tornado w kabinie.
Znajomy posiada komputer diagnostyczny, podpielismy go i wyszlo na to, ze sa 2 bledy dotyczace zbyt slabego sygnalu na wentylatorze (czy cos w tym guscie). Nawiew juz szwankowal duzo wczesniej, czasami szybkosci 0-3 niewiele dawaly, ale generalnie nic sie nie dzialo i auto sie uruchamialo normalnie.
Ktos z Was wie co dalej nalezy zrobic? Czy moze byc to wina swiec czy czegos innego? Za kazde porady z gory dziekuje
Pozdrawiam,
Thieru
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
4
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Na początek posprawdzaj wszystkie bezpieczniki, przeglądnij przekaźniki , oraz wszystkie "masy" czy są dobrze dokręcone do nadwozia.
Dmuchawa się wyłącza po wyjęciu kluczyka ze stacyjki ?