Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 2675 razy
Data wydarzenia: 19.01.2015
572 NIUTONOMETRY!!!
Kategoria: zmiany w aucie
ktoś kiedyś powiedział konie mechaniczne sprzedają auta a nm wygrywają wyścigi i coś tym jest
Ostatnia aktualizacja: 19.01.2015 15:11:24
Najnowsze blogi
Dodano: 7 godzin temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

A chodziło mi o to że szara taśma to największy badziew i nigdy nie pozwolilbym sobie tego nakleic na auto!
Do LeVinh: żony się boje ale tobie mistrzuniu chętnie bym liścia wypłacił
ty masz gosciu niezle zryty beret. moze idz przywal zonie za niezgaszone swiatlo w lodowce, moze ci przejdzie. I PRZESTAN DRZEC NA MNIE JAPE!!!
rzeczowa dyskusja z toba nie ma sensu, nie masz bladego pojecia o czym mowisz. z mojej strony EOT.
Jak się umieszcza taki post w takim miejscu, trzeba się liczyć z jakąś krytyką, jeżeli jej nie znosisz, to sobie daj spokój.....
PO DRUGIE:CO JUŻ ZAPOMNIAŁEŚ ZA CO ZOSTAŁ USUNIĘTY TWÓJ POST?NIE ZGRYWAJ TAKIEGO ŚWIĘTEGO!
na to wyglada, chociaz poczekam jeszcze na odpowiedz, moze sie czegos ciekawego dowiem. o ile nie skasuje "niewygodnych" postow, jak to ma w zwyczaju.
grzecznie sie pytam, wiec nie musisz drzec japy: jak sie ma pomiar na silniku (wartosci katalogowe) do pomiaru na kolach (hamownia)?
PROŚCIEJ JUŻ SIE NIE DAŁO SORY
Nadal nie rozumiem.
Po pierwsze, po ile mi wiadomo moc/moment katalogowe mierzy sie na hamowniach silnikowych, tzn. z pominieciem ukladu przeniesienia napedu. Ty wykonujesz pomiar na kolach, wiec parametry powinny byc nizsze od tych zmierzonych na silniku z powodu strat w ukladzie przeniesiania napedu.
Po drugie, co to znaczy „warunki naturalne”? Zeby porownywac wyniki, warunki pomiarow powinny byc takie same (sklad powietrza, temperatura, wilgotnosc, cisnienie). Np. gdy pomiar jest przeprowadzany przy -20°C to wyniki beda lepsze niz gdyby byly przeprowadzane przy +20°C.
Moim zdaniem, trzeba zrobic pomiar przed chipowaniem, po chipowaniu (w maksymalnie zblizonych warunkach) a uzyskany wynik przedstawic relatywnie, jako procent pierwszego pomiaru. Nadal nie wiem, jak to ma sie do wynikow katalogowych?
hamownia przenośna Inercyjna kołowa jest bardziej skuteczna od rolek dlaczego a no dlatego że pomiary są dokonywane w naturalnych warunkach a nie z zamkniętym pomieszczeniu z jakimiś dmuchawami i cholera wie jeszcze z jakim ustoństwem
Zalety w stosunku do hamowni inercyjnych stacjonarnych (tzw. rolek) to:
brak ograniczeń mierzonej mocy
możliwość pomiarów drogowych: przyspieszeń, prędkości, drogi hamowania itp.
testowanie auta w jego naturalnych warunkach, na drodze, tam gdzie porusza się na co dzień - dokładność
błąd pomiaru jest mniejszy niż 1%,
to ostatnie zdanie jest najważniejszy BŁAD MOŻE WYNIEŚ MNIEJ NIŻ 1%!DZIĘKUJE ZA UWAGE.