Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Honda CR-V » 40000 km minęło







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Honda CR-V
  • przebieg 40 225 km
  • rocznik 2012
  • silnik 2.0 i-VTEC
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 830 razy
Data wydarzenia: 24.10.2014
40000 km minęło
Kategoria: inne
No i jakiś czas temu strzeliła 40-tka. Pomyślałem o jakimś podsumowaniu, ale w sumie to bym się powtarzał - no może poza jednym - zastanawiają mnie moje spryskiwacze lamp - czasami nie chce im się pryskać - jak bywam w serwisie to oczywiście działają, a że ksenonów w mojej wersji nie posiadam to zbytnio się tym nie przejmuję (może ktoś wie co może być powodem?).

Co do reszty to bez zarzutów - jak na razie nie daje powodów do narzekania - pomimo, że jak to ostatnio przeczytałem na forum Hondy CR-V - osoby kupujące pierwsze egzemplarze nowej generacji są odważni - ja bynajmniej za takiego się nie uważam.

A tak przy okazji 'nowości' to Honda ciekawe informacje w Paryżu zaprezentowała - może wreszcie zdecyduję się w przyszłości przy zmianie CR-Vki na automat - co prawda ilość biegów mnie zdziwiła (9!), ale rokuje elastyczną jazdę - aktualny 5-biegowy automat nie działa na mój gust dobrze z tym silnikiem - chociaż co ciekawe lepiej niż w poprzedniej generacji z tym samym silnikiem (jakby co porównuję tylko jazdy testowe III i IV w automacie z silnikiem 2.0).
Jakby jeszcze trochę koni dodali pod maskę CR-Vki to byłaby bomba - szkoda, że wszędzie wchodzi downsizing silników (1.6 diesel jak aktualny 2.2).

Dodano: 8 lat temu
Do w_jezierski: Ciekawe jak te 9 biegów wyglądałoby w manualu ;-)
Dodano: 9 lat temu
Do mniedzwied001: to samo sugerowali mi w ASO, ale u mnie działają chyba jakoś inaczej :) bynajmniej nie zależy to od stanu płynu do spryskiwaczy
Dodano: 9 lat temu
Ja tak miałem ze spryskiwaczami w Hondzie Accord, też nie chciało im się pryskać - nie wysuwały się choć było słychać jakiś dźwięk spod zderzaka. Przeszło jak ręką odjął po dolaniu płynu do spryskiwaczy. Zaczynam się zastanawiać czy nie wchodzi w "tryb oszczędny" poniżej pewnego poziomu...
Dodano: 9 lat temu
Do -Marek-: dlatego napisałem - 1.6 diesel jak aktualny 2.2 - bo w sumie będzie miał praktycznie takie same parametry - ciekawe tylko jak z wytrzymałością
Dodano: 9 lat temu
No to kulę ziemską masz już CRVką przejechaną.

Teraz 1.6 diesel w CR-V ma mieć nie 120KM a 160KM ;)
Dodano: 9 lat temu
Moim zdaniem klasyczny automat nie pasuje do niewielkich silnikow, zwlaszcza takich, ktore maja wysoko polozony max moment obrotowy.
Kiedys jechalem honda civic czy tez inna acura el (1.7 140KM bodajze) i bardzo mi sie nie podobalo. Skrzynia jakby miala ADHD – nie mogla sie zdecydowac na ktorym biegu samochod ma jechac, zmieniala biegi przy kazdym dotknieciu lub upuszczeniu gazu, w dodatku w niezbyt dyskretny sposob. A przy tym wszystkim to auto nie jechalo.
W takim przypadku wolalbym juz CVT. Mialem przyjemnosc z Nissanem Sentra CVT – tez nie jechal, ale skrzynia duzo przyjemniejsza w obyciu. Ciekawe jak te nowe automaty sie sprawuja.
Najnowsze blogi
Dodano: 5 godzin temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Dodano: 5 godzin temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
44 komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl