Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Fiat Punto Grandzior » 1 dniowa wycieczka w góry.

Wpis w blogu auta Fiat Punto
  • przebieg 144 444 km
  • rocznik 2009
  • kupione używane w 2011
  • silnik 1.3 16V Multijet
Data wydarzenia: 01.10.2011
1 dniowa wycieczka w góry.
Kategoria: podróż
No i nareszcie mogłem ostatni dzień wolnego spędzić tam gdzie chciałem w GÓRACH! Co prawda nie Tatrach:( ale w Szczyrku.
Tak wyglądała trasa

Mimo wszystko chciałem ominąć Bielsko bo wiem jak tam jest ale nie wyszło. Więc stałem na paru zwężeniach 400m długości korkach na światłach( i tak nie pobiją korków w Nowym Targu parę lat temu gdy stałem 6 GODZIN!!!). Gdy już dojechaliśmy na miejsce ustawiliśmy się obok wyciągu na ul. Skośnej 4 :). Ja oczywiście full ubiór + mój plecach turysty z mnóstwem odznak turystycznych (hahaha - ja tam lubie). Szybki posiłek zakup biletów (12zł - Szczyrk dolny -> Skrzyczne/ 6 zł Szczyrk dolny -> Jaworzyna) ten pierwszy jest przez Jaworzyne na sam szczyt. Pomyślałem, że jedno podejście sobie darujemy i wjedziemy podziwiając z lubą widoki. Tuż po dotarciu na szczyt chwila na pamiątkowe foto i ruszamy szlakiem zielonym :), a no i zakup pamiątkowej przyczepki/plakietki do plecaka :D odznaka musi być.
Tutaj macie opis wszystkich szlaków :)
Ja wybrałem Skrzyczne ->Małe Skrzyczne -> Malinowska Skała ->Malinów -> Biały Krzyż. I tutaj wychodzimy a ja ku zdumieniu patrze i mówie "JA TU JUŻ BYŁEM" wychodzimy na granicy Szczyrk - Wisła. Tak to jest jak człowiek chodzi tyle po górach :) Ale tej trasy jeszcze nie zrobiłem. Niestety moją ukochaną opuściły siły i zamiast kończyć szlak Stanisława Huli, zeszliśmy na dół drogą przez Salmopol. Oczywiście ja mądry nie chciałem kręcić zawijasów włączyłem GPS'a i skakałem przez las :) Skończyło się wyjściem wprost na strumień i jakimiś barabolami na nogach ale nadrobiło się 2km z 7 :). Na 4 kilometrze postanowiły podwieźć nas dwie piękne Panie (oczywiście nie wiedziałem, że po drodze zgarną mężów :( :DxD). I tak dotarliśmy z powrotem. W drodze powrotnej wstąpiliśmy I TUTAJ POLECAM (choć dawniej było sporo lepsze bo dzisiejszej degustacji) restauracje Chłopskie jadło. Pozdrawiam
miesiąc użytkowania zamykam z wynikiem coś koło 1500km bo nie spojrzałem już nalicznik. Średnie spalanie z korkami itd pokazał 4,3l więc w sumie jestem zadowolony. Jazda spokojna.
Ostatnia aktualizacja: 02.10.2011 17:04:40
piękne krajobrazy też niedawno byłem w tych stronach :)
Do Ferdas: Ja się wstrzymuje z racji niepewnej pogody :) może wiosną w Beskid Żywiecki i latem już w Tatry ;).
O tak! Wycieczka w gry to jest to! Też byłem na 1 dzień w Szczyrku ale w lipcu. Też szedłem tak samo jak Ty (Skrzyczne ->Małe Skrzyczne -> Malinowska Skała) tyle że z Malinowskiej schodziłem zielonym szlakiem omijając Przełęcz Salmopolską i Biały Krzyż - pogoda była niepewna :) No i plakietkę też mam ;)

P.S. Wyjeżdżam w przyszłym tygodniu do Zawoi na 3 dni, oby pogoda dopisała ;)
Wycieczka przednia, a i spalanie rewelacyjne!
Do x9ro1989: w górach tak, ale jak on się wtedy na as złościł i wyzywał, to my płakaliśmy ze śmiechu
Do lysy1233: Hahahahaha :D, w górach ciemne ubranie jest przydatne z tego względu, że wyżej jest chłodniej, a ciemne nawet cienkie odbija mniej i zatrzymuje więcej ciepła. No ale zagrywka spoko :D ja miałem i bluzę i t-shirt czarny. Tyle, że tzw aktywny więc zaduszenie się mi nie groziło
Do x9ro1989: Kiedyś z kumplami pojechaliśmy do Torunia polataćByła bardzo ładna pogoda. Jeden z kolesi miał czarną bluzę, której nie mógł zdjąć, bo podkoszulek miał małowyjściowy
Przez prawie dwie godziny specjalnie dla niego po słońcu chodziliśmy
Do szefik11: Tak z punta jestem bardzo zadowolony, jednak co i jak pokaże pierwsza wizyta serwisowa w najbliższym czasie.
Chce zgłosić takie zastrzeżenia jak:
-zawahanie podczas gaśnięcia silnika (koło zamachowe do wymiany w aso 900zł).
- przy co którymś odpaleniu biały dym z rury (na dodatek mam wrażenie, że lekko bierze olej - czyżby uszczelka?).
Do lysy1233: w słońcu było strasznie gorąco, a ja jeszcze na czarno :D
Grunt, że wyprawa udana, no i że punciak też daje rade
Ludzie się opalają jakbyś nad morze pojechał
Do mariow44: Wiem, że da się zejść niżej ale po co silnik katować, ciekawe jak bez tych korków by było.
Jeszcze zapomniałem podziękować zmianie oznakowania drogi w Tychac z E75 i S86 dzieki której wrociłem prze katowice. Raz zawierzyłem oznaczeniu, a nie doświadczeniu i poległem.
4,3 dla mnie to szok. Ja mam tyle z górki:)
Ładne miejsce, pogada, pozazdrościć, pozdro
Punto punktuje na AwC coraz bardziej
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel