Blog auta Volkswagen Polo 1.4 16V Comfortline
Dodano: 12 lat temu, przez
brera
Na samym początku napiszę, że auto jest już po gwarancji ale ja postanowiłem pojechać do ASO VW w Siedlcach celem rozwiązania trapiących mnie niedogodności. Te niedogodności są tym bardziej zastanawiające, że pojawiły się w tak młodym aucie i z takim przebiegiem. Podkreślę, że jestem kierowcą bardzo szanującym samochód, ale jednocześnie bardzo wymagającym nie tylko niezawodności, ale bardzo dobrego dopracowania. Dlatego wybrałem VW. Niestety mechanika tej marki nie ...
Dodano: 13 lat temu, przez
brera
Witam ponownie,
Tak jak w temacie coraz bardziej skłaniam się do takiego stwierdzenia. W ramach gwarancji zamierzam wybrać się do serwisu po raz 4. Tym razem, a w zasadzie znowu powróciły luzy na prowadnicach fotela kierowcy. Jakieś pól roku wcześniej, cały stelaż siedziska został wymieniony na nowy i tak spasowany, że nie było jakichkolwiek luzów (przyjrzyjcie się w nowych Polo stojących w salonie, że takie luzy są, a z czasem się one na 100% powiększą. Sprawdzić to ...
Dodano: 13 lat temu, przez
brera
Witam,
Dzisiaj zrobiłem przegląd mojemu Polo przy przebiegu 15353 km. Mogłem jeździć niby spokojnie jeszcze przez 10 000 km ( jak zakłada producent), ale ja jakoś nie mogę przyjąć do wiadomości faktu wymiany oleju co 30 000 km nawet jeżeli jest to longlife jak w moim przypadku. Poza tym wiem, że niektórzy pierwszy raz wymieniają olej szybciej - nawet po 5000 km.
Tak więc 2 godzinki w salonie, 2 kawusie wypite, pooglądałem wszystkie autka salonowe (najfajniejszy wydał mi ...
Dodano: 13 lat temu, przez
brera
Witam,
W dniu dzisiejszym minął równo rok od zakupu VW Polo. Samochód przejechał 11544 km, co daje 962 km na miesiąc. Średnie spalanie 6.30 ltr/100km, średni koszt pokonania 100 km wyniósł 32.88 zł.
Z wad tego samochodu to jedynie twarde zawieszenie ale powoli się przyzwyczajam. Serwis w ramach gwarancji wymienił mi kompletny stelaż fotela kierowcy ze względu na luzy na prowadnicach.
Poza tym wszystko ok. Zauważyłem ostatnio, że średnie spalanie uległo zmniejszeniu do ...
Dodano: 13 lat temu, przez
brera
Witam,
Dokładanie 2 tygodnie po mojej wizycie w serwisie, podczas której zgodzono się w końcu na naprawę luzów na prowadnicach fotela kierowcy, nastąpiła ta szczęśliwa chwila. Wymieniono cały stelaż fotela, łącznie z prowadnicami. Naprawa trwała 2 godziny, i muszę przyznać że serwis (Carsed Siedlce) spisał się na medal. Doradca serwisowy stwierdził, że jest to teraz zrobione lepiej niż w nowym aucie (zgadzam się z nim), bo w egzemplarzach stojących w salonie, był ...
Dodano: 13 lat temu, przez
brera
Witam,
Jakiś czas temu odwiedziłem serwis celem eliminacji luzu na prowadnicach fotela kierowcy, który objawiał bujaniem do przodu i tyłu w zakresie 2-3 mm. Wtedy też uznano, że bujanie jest "w normie", a importer podobno odmówił naprawy gwarancyjnej. Miałem jeździć i zgłosić się gdyby objawy nasiliły się. Jeździłem więc dalej przez 5 miesięcy, fotel dalej z luzami, ale postanowiłem coś konkretnie z tym w końcu zrobić. Jeszcze rok gwarancji przede mną, więc ...
Dodano: 14 lat temu, przez
brera
Witam,
20.10.2011 minęlo dokładanie pół roku użytkowania VP Polo 6R Comfortline 1.4. Samochód zakupiłem nowy w salonie Carsed w Siedlcach.
Do chwili obecnej samochodem przejechałem 6222 km, co daje miesięcznie 1037 km. Średnie spalanie wyniosło 6.10 ltr/100 km. Powiem szczerze, że kupując nowego VW spodziewałem się wysokiej jakości, porównując to z samochodami innych marek. Niestety zawiodłem się. A więc od początku:
Niedługo po zakupie okazało się, że przy ...
Dodano: 14 lat temu, przez
brera
Samochodzik przez miesiąc czasu poruszał się jedynie po mieście. Użytkowany był głównie na krótkich dystansach - 5 km w jedną i drugą stronę do dojazdów do pracy. Samochód nie osiągał pewnie pełnej temeratury roboczej. Spalanie liczone przy dystrybutorze: 6.5 litra/100 km. Uważam, że to niezły wynik. Wiem że w takich warunkach, auto pracownika VW paliło o litr więcej.
Dodano: 14 lat temu, przez
brera
Gdy odbywałem jazdy testowe, twardość zawieszenia nie przeszkadzała mi, jednak teraz jego praca (twardość)staje się trochę męcząca. Wcześniej jeżdziłem Yarisem II i tam zawieszonko było bardziej komfortowe. W Polo zawieszenie jest bardziej sprężyste i lepiej wytłumione, ale znacząco twardsze co dokucza przy nierównych drogach. Myślałem, że ciśnienie w kołach jest za wysokie, ale po sprawdzeniu okazało się że jest ok. Może warto lekko zmniejszyć ciśnienie w kołach ...
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy