Okazało się że producent nie bardzo spisał się przy opracowaniu sposobu wymiany żarówki. W mojej byłej "Polówce" wystarczyło palcami dwa zaczepy zwolnić i cała tylna lampa jest do dyspozycji. Wymiana trwała mniej niż minuta. Tutaj niestety lampa jest przykręcona na dwie głęboko schowane śruby. Bez długiego rórkowego klucza się nie obejdzie. Dwie zwykłe nakrętki chyba wymienię na motylkowe i wtedy będzie można odkręcić je palcami.
Moja Madzia ma taki właśnie motor:
DiTD - Direct injection Turbo Diesel - "zaturbiony diesel z wtryskiem bezpośrednim"
DiTD jest pierwszym japońskim silnikiem z bezpośrednim wtryskiem, nie jest to tak dopracowana jednostka jak TDI, inżynierowie japońscy czerpali jednak wiedzę z doświadczeń innych, by nie musieć uczyć się tak bardzo na własnych błędach.
Wady
DiTD to nie jest silnik bez wad, takich po prostu nie ma.
Ten silnik ma za to mnóstwo zalet o ...
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
24
komentarze
Dodano: 20 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 21 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy