Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Citroen C5 Exclusive 3.0 241KM » Zmiana Felg na 19"







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Citroen C5
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 7717 razy
Data wydarzenia: 03.04.2010
Zmiana Felg na 19"
Kategoria: zmiany w aucie
Dzisiaj z nudów :) Po umyciu samochodu wpierw zrobiłem mały test przyśpieszenia, a później wyciągnąłem felgi od Peugeota, które stoją na sprzedaż :) Po przymiarce stwierdziłem, że całkiem nieźle pasują, tylko trzeba dać większe opony i dystanse by się przydały :) Na którym komplecie lepiej wygląda oceńcie sami
Dodano: 13 lat temu
Do Borpost: Opony były zdecydowanie za małe, po prostu komplet został po poprzednim aucie. Jeśli porównujesz do xantii to każdy będzie twardszy ;/ Po przesiadce z Xantii do C5 Mk1 była załamka, z Mk3 już było lepiej.
Dodano: 13 lat temu
Do kasielita: Komfort? Przecież to Citroen z hydro :-) więc "z jajami" mógłby jeździć nawet bez opon ;-).
Swoją drogą jestem ciekaw jak działa Hydraktive III, czy rzeczywiście nie jest już tak miękkie jak poprzednie? No i właśnie jak się sprawuje przy oponach o tak niskim profilu? O starszych hydropneumatykach mówi się, że jednym z ich "mankamentów" jest to, że można nie zauważyć że jedzie się na kapciu :-) o ile kapeć jest oczywiście z tyłu :-). Wracając do wyglądu to też nie jestem fanem zbyt niskich profili - trochę jak wóz drabiniasty no i jednak te opony i felgi są bardziej narażone na uszkodzenia na naszych drogach. Ale chciałbym usłyszeć opinię z jazdy po brukowanej ulicy- jak sobie poradzi hydro z tymi oponami. Ale fele robią wrażenie. Pozdrawiam
Dodano: 14 lat temu
Profil 40 jest ok na PL drogi i tylko torowiska, wyrwy trzeba delikatniej "brać". Ale każdą oponą torowiska rozorane i wyrwy trzeba delikatnie "brać". Tylko ktoś kto nie jeździł będzie panikował i planował zmiany na balona z profilem 55-60. Spokojnie, da się. Gdzieś od 2005r mam 40-55 profile i tylko ostatnia zima na balonach z /60. EH beznadziejnie;-/. Inna sprawa, że dystanse, jakie by świetne nie były, zawsze będą gorsze od felg z odpowiednim ET. Jednak tych pozbyć się i nabyć odpowiednie to zawsze lepszy wybór.
Wydaje mi się czy do mniejszego ET, czyli felgi bardziej na zewnątrz, to będzie potrzeba twarde sprężyny? Jakoś tak to na zdjęciach wygląda. No żeby nie obcierały się po wymianie felg lub dystansach;-) Powodzenia
Dodano: 14 lat temu
Wygląda nawet spoko, ale z seryjnych bym nie rezygnował.
Dodano: 14 lat temu
Do kasielita: Z tym, że na 19" cali to auto również wychodzi z fabryki. Jest to wtedy 245/40R19, ja miałem egz. z kołami 245/45R18 więc rozmiarowo takie same :) Te co są na foto zostały mi po ostatnim aucie i opony są zamałe, bo tylko 225/40R19
Dodano: 14 lat temu
19' na C5??? Jak dla mnie przesada. Fakt super się prezentują, ale gdzie chcesz jeździć na takich felach z oponami o nikłym profilu??? Mam znajomego który ma takie fele w audi 90 cabrio. Jeździ tym autem jak z jajami. Ja jestem bardziej pragmatyczny,dlatego cenie sobie bardziej właściwości jezdne i komfort nad wygląd. Mimo tego full ocena za tortury jakim chcesz się dobrowolnie poddać:) pozdro
Dodano: 14 lat temu
[up]

fele zmieniają to auto kompletnie - SUPER
Najnowsze blogi
Dodano: 6 godzin temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Dodano: 6 godzin temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
44 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl