Wpis w blogu auta
Ford Ka
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 3255 razy
Data wydarzenia: 20.05.2013
V-Power 95 Nitro +
Kategoria: obserwacja
Ostatnia aktualizacja: 20.05.2013 19:46:34
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
40
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
10
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024
miejscowość Zawiercie
ul..
ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Stary V-Power to tak naprawdę shellowski odpowiednik PB 98, więc zatankowanie każdej innej PB 98 powinno przynieść podobny efekt do V-power'a, trochę bardziej klarowny i z innym zapachem niż FuelSave. Jednak nie warto za nie przepłacać bo poprawa osiągów to kwestia psychiki kierowcy, zwłaszcza jeżeli mówimy o 1.2 69km (bez urazy .
Poprawę można odczuć na byłym V-Power Racing (Teraz zwaną Nitro +) Tu faktycznie benzyna ma dodatki które czynią ją czymś lepszym od zwykłej PB 95. W mojej Astrze było czuć różnicę szczególnie przy wysokich obrotach, gdzie mój silnik na zwykłej benzynie wyraźnie traci moc.
Jednak bez przeprogramowania sterownika silnika nie jesteśmy w stanie wykorzystać potencjału tego paliwa.
Dodam że po Racinga często przyjeżdżały auta przygotowane do rajdów, oraz tzw Super-samochody (Bentleye, Ferrari, Proshe, RR) i tak można by wymieniać.
Jako ciekawostkę napiszę że cysterny które do nas przyjeżdżając z paliwkiem, wcześniej odwiedzały najczęściej Orlen i Lotos, wnioski według własnych upodobań.
Tak jak napisałem, troszkę na shellu przepracowałem i swoje wiem.. Podsumowując nie warto, lepiej zainwestować w PB 98 i odkładać różnicę na jakieś ładne aluski
A teraz proszę o pytania :D
do mechanika niech sprawdzi Ci w baku to się przekonasz i niech ci oczyszczą i sprawdzą paliwo ja tylko tankuje PB ON i ON Ulitmate i Orlen ON i ON Verva.
Ja kiedyś próbowałem droższego paliwa, ale jak ktoś niżej napisał-szkoda każdy, bo i tak nic z tego nie będzie. W dodatku nie każdy silnik dobrze znosi ulepszacze i można się zdziwić.
To nic nie daje, ale to wasza kasa....
To robienie wody z mózgu i nabijanie kasy.
Dla mnie to lekko chore testować "bez obrazy" na kosiarce co ma ok 60 do 90 koni takie paliwo.
Różnica odczuwalna to może być jak auto ma moc, może 180-250 koni.
Wtedy można coś zauważyć.
Ja tankuję nieco lepsze paliwa (V-power, Verva) bo uważam że to mniejszy syf i mniejsze prawdopodobieństwo oszustwa niż najzwyklejsze paliwo.
No taki kraj. Jak ma mieć 95 oktan to może ma 91.
Ale po co przykładowo 99 oktan do auta które ma silniczek 68 koni ?