Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Fiat Bravo 1,6 JTD M-jet
»
Spory problem...spore koszty
Wpis w blogu auta
Fiat Bravo
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1842 razy
Data wydarzenia: 13.03.2014
Spory problem...spore koszty
Kategoria: inne
Ostatnia aktualizacja: 14.03.2014 20:53:34
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
1
komentarz
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
49
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Co nie zmienia faktu, że teraz Ci wystąpiło. I może nie tyle nasilają się, co po prostu pojawiają czy występują po pierwszych z reguły bezawaryjnych 3 latach.
To w tym układzie rzeczywiście pechowo. Wyraźnie potwierdza się moja teza, że 4 i 5 rok posiadania nowego auta, to największa usterkowość i koszty. I przebieg wyraźnie nie ma aż tak dużego znaczenia.
ja na Twoim miejscu spróbowałbym ją zregenerować. Koszt mniejszy a jakość na podobnym poziomie. W Warszawie jest jeden bardzo znany zakład, który robi cuda. Robiłem u nich chłodnicę z Fiata X1/9.
Ale musisz wkurzać wszystkich wokół jeżdżąc w ten sposób.
Z moich doświadczeń z Czerwonym, te lamelki to fabryczna przypadłość w Bravo. Pisałem o tym w DP poprzednika, vide: '2012'.
Wtedy chłodnicę nówkę w oryginale załatwiłem sobie po starych znajomościach w ASO za sześć stówek, robocizna kosztowała mnie niecałe 130 PLN.
Powodzenia .
Dziś rozmawiałemz kumplem, któremu pasek rozrządu przeskoczył w A8 z 4.2 pod maską... Co prawda autko z 1997 roku, ale i tak tanio nie będzie...