Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mitsubishi Lancer Instyle Navi
»
Silnik 2.0 Diesel, zachowanie
Wpis w blogu auta
Mitsubishi Lancer
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 3083 razy
Data wydarzenia: 29.05.2012
Silnik 2.0 Diesel, zachowanie
Kategoria: obserwacja
Do jego wad na pewno można zaliczyć:
- głośna praca tzw. Klekot
- potrafi palić olej przy bardzo ostrej jezdzie, wg producenta 1L, ale to nie prawda
- odporność koła dwumasowego, odporność bloku
A do zalet:
- Dynamiczna praca, moc na zawołanie
- Zamontowali pięknie gwiżdzące Turbo, i like it
- Pompowtryski są podatne na modyfikacje, dynamiczne
- Mniej problemów z wtryskami w porównaniu do CR, przez co i koszty serwisu niższe
I to chyba na tyle
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
1
komentarz
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Zima za pasem, śnieżyć ma od 1 listopada, więc na początek przyszłego tygodnia zaplanowałem zamianę kół! Jednak felgi „zimowe” pozostawiały wiele do życzenia. Brałem pod uwagę ...
16
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez JacK
T-roc, Sportsvan i i-10 wymiana kół na koła zimowe.
T-roc i Sportsvan w zakładzie wulkanizacyjnym i tam zostaną koła letnie a i-10 zajmę się osobiście :-)
Dla Sportsvana to będzie ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
No a dźwięk diesla jest cudowny, prawdziwe TDI a nie jakiś "wiatraczek" jak w Fiacie Bravo 1.6 Multujet (jak otwarł maskę to jak wysokoobrotowy wiatraczek z odpustu chodził)
Poza tym nowe TDI CR mają problemy z pompą i turbiną.
Stare też miały problemy ale to głównie ze względu na polskie słabe paliwo siadały wtryskiwacze w Passatach 2.0 TDI bo to siemensa są. Boschowskie z Golfa i Jetty są tańsze i lepsze.
A pękające głowice to problem jednego roku a w Polsce ludzie jada na tym koniu i ciągle to wypominają
40tys i usterki to faktycznie źle trafiłeś : Tutaj ponad 70 bez bólu.