Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Ford Focus
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 707 razy
Data wydarzenia: 24.05.2016
Pierwszy serwis
Kategoria: serwis
Foka GT przeszła swój serwis startowy no i wyszło jak zwykle - nie ma auto używanych, które nie wymagają żadnego wkładu. Oczywiście poza moim:)

Generalnie miała zostać zrobiona klasyka rorząd + filtry + olej i ekstra uszczelniacze wtrysków, które zostały wkalkulowane w zakup i sprawa była mi dobrze znana. Pierwsze jaja wyszły po demontażu wszystkiego z górnej pokrywy silnika. Wtryski z uwagi, że nie wyglądały idealnie zostały oddane do zakładu diagnostycznego. Okazało się, ze nie wszystkie spełniają swoje wyśrubowane normy pracy i wymagają wymiany tego i owego:( 3 szt. przeszły I etap regeneracji wstępnej, po czym odżyły (3x150zł). Wtrysk nr 4 pełną regenrację z wymianą końcówki BOSCH na nową (350 zł) - łącznie z rabatem po znajomości 750 zł.

Reszta poszła zgodnie z planem. Zestaw rozrządu GATES, komplet usczelek, pasek klinowy itp.itd.(szczegóły w dzienniku jeśli ktoś jest zaintersowany).

Teraz mała ciekawostka. Przed serwisem zdążyłem zrobić pierwszy 1000km. Pojawiało się dziwne szarpanie przy dłuższej jeździe z prędkościami powyżej 120km/h które samoczynie ustępowało po kilku minutach. Pojawiło się podejrzenie, że DPF może kończyć swój żywot. Oczywiście na kompie był odpwiedni błąd (czestotliwosc regeneracji DPF). Po serwisie błąd znikł i póki co testuje co będzie. Na S6 staram się trzymać 140-150km/h i dziś było ok. Wiele osób wycina od razu DPF, a później się okazje, ze to wcale nie była przyczna. Jest możliwość, że powyższe powodowały jednak wtryski. Mam nadzieję, że może ojaw nie wróci już i przez jakiś czas będzie dobrze (bo zepsuć to się może wszystko i zawsze, a im nowsze auto tym więcej-->z tym trzeba się liczyć).

Z uwagi na powyższe, nie wymniałem jeszcze oleju, bo czekamy na wynik, żeby w przypadku problemu z DPF nie zmieniać go drugi raz na darmo.

Został jeszcze jeden bład do uporania "przeładowanie turbo". Stosowne testy odbędą się na początku czerwca. W tej chwili jest typowany jeden elektrozawór i drobna nieszczelność w turbiny (widoczne lekkie okopcenie).

Jeśli, ktoś miał podobne objawy i udało mi się wszystko rozwiązać niech da znać. Tymczasem szerokości Panowie i Panie.
Ostatnia aktualizacja: 28.06.2016 10:39:58
Dodano: 7 lat temu
Do Marcin1985:
Kurcze, nie myślałem, że to normalka, takie wysiadanie gumek
Dodano: 7 lat temu
Do mucko1: Bardzo dobrze;)
Dodano: 7 lat temu
Do Marcin1985:
Na 55.000 km, które zostało zrobione Cytryną, tylko raz był robiony ten zabieg? :) ale to chyba dobrze, nie? :)
Dodano: 7 lat temu
Do mucko1: Oring, o którym piszesz można wymieniać praktycznie co 10 tyś. km. Sprawa znana w tym silniku.
Dodano: 8 lat temu
Oby to były już wszystkie takie 'niespodzianki"
Dodano: 8 lat temu
Do damian88max: Taką mam nadzieję;)
Dodano: 8 lat temu
czyli pojeździ :) jeszcze drugie tyle:D
Dodano: 8 lat temu
Hej
W Cytrynie były też jakieś przedmuchy przy turbinie, ale w serwisie wymienili jakieś oringi, czy coś takiego (koszt części 10 zeta) i jest teraz OK. Sama wymiana była zdecydowanie droższa niż części.
Nooooo a wtrysk to trzeba mieć dobry, bo inaczej powiedzą, że się starzejesz
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
9 komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl