Wpis w blogu auta
Opel Omega
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1166 razy
Data wydarzenia: 05.11.2013
Minął rok
Kategoria: inne
Autko zawsze dojeżdżało do celu i wracało do domu bez problemów,na szczęście obyło się bez awarii a wszystkie wydatki są do wglądu w dzienniku kosztów więc jeśli kogoś to interesuje to może sobie zerknąć.
Dodam jeszcze że spalanie wyniosło 11,1 l LPG i ok.0,5l benzyny na 100km,myślę że nie jest żle choć więcej niż w poprzedniku.
Co dalej zobaczymy,w najbliższym czasie czeka mnie parę napraw typu wymiana chłodnicy (wyciek),opon,serwis olejowy i najgorsza sprawa czyli wizyta u jakiegoś kumatego mechesa który potrafi doprowadzić do porządku mapy wtrysku bo poranny rozruch przypomina odpalanie starego diesla w mrożne dni.
02.01.2014
Wszystkie wyżej wymienione naprawy zostały wykonane jeszcze w listopadzie i problemy minęły,z porannym rozruchem rownież jest OK,oby tak dalej.
Ostatnia aktualizacja: 02.01.2014 16:23:28
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
2
komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
3
komentarze
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
57
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Na dowód tego podam przykład mojego wuja, który swoim wysokoprężnym Audi A3 przez ostatni rok przejechał 1800 km (słownie: tysiąc osiemset)!
Na aWc jest więcej osób co robią podobne przebiegi.
Moim zdaniem każdy jeździ tyle ile potrzebuje.
Mam wielu znajomych co robią takie przebiegi, uważam to w naszym kraju za normalne w przypadku użytku prywatnego auta.
Znam tez rynek Niemiecki choć z lat 90' i początku tego stulecia, jednak wciąż śledzę statystyki i nawet tam średni przebieg dla aut segmentu A czy B jest zazwyczaj poniżej 15 tys. rocznie. Nawet wiele kompaktów legitymuje się tam średnim przebiegiem w tych granicach.
Bardziej chodziło mi o obiegową opinie na portalu o tym iż przeciętny Polak robi przebiegi w granicach 20-30 tys. rocznie, a Niemiec to już pewnie ze 100 tys.
Owszem widziałem samochody z przebiegami niemal 300 tys. po trzech latach a nawet kilka powyżej, ale to były wszystko auta flotowe, często mające więcej niż jednego kierowce, niektóre jeżdżące wręcz 24h na dobę w przypadku Taxi, bo np. w DE większość taksówek to auta należące do firm, a nie auta prywatne taksówkarzy jak w PL.
Omega B bardzo mi się podoba. Mimo że z błyskawicą na przodzie, marki bez większego szału, to dotąd czasem mi się zdarza spotykać w wersji rządowej na ulicach stolicy.
Rozwala mnie spalanie, obliczając na koszta to mimo wszystko LPG górą, a diesel może tylko w 3/4 trasy zajechać na stacje i odsuszyć gardzioło pompy.
Myslę ,że rozruch tak jak piszesz gazownik spartoczył - tam gdzie ja robiłem podchodzą do tematu profesjonalnie jeżdżą z klientem z laptopem badają sprawdzaja i może dlatego mój Tata w swojej Omie ma spokój jak i reszta kolegów co mają Omegi w moim mieście Ale to kwestia podpięcia kompa i paru zmian i będzie u Ciebie ok - szerokości!!!
Zresztą widać to po wielu nowych autach na aWc.
A co do wtrysków to na pewno problem z mapami a nie z układem wtryskowym?
Ciekawy jestem co jest z rozruchem w twojej Omie . Kolektor wydechowy opanowany tak ?