Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Renault Megane "FRANCA" » Mała statystyka po urlopie

Wpis w blogu auta Renault Megane
Data wydarzenia: 26.06.2015
Mała statystyka po urlopie
Kategoria: podróż
Wstawiam małą statystykę po wypadzie wakacyjnym i parę fotek z trasy. Wpis jest czysto informacyjny.

Trasa: Polska -> Niemcy (nocleg w Goslar) -> Luksemburg (nocleg w Larochette) -> Francja (noclegi w Perpignan i w Saint. Raphael) -> Hiszpania -> Andora -> Monte Carlo -> Włochy -> Szwajcaria -> Liechtenstein -> Austria -> Niemcy -> Czechy (nocleg w Franciszkowe Łaźnie) -> Niemcy -> Polska

Dystans 6143 km
Zużyta paliwo: 376,4 l
Średnie zużycie 6,1 l/100km
Średnia cena paliwa: 1,63 Euro/l
Koszt przejazdów (winiety, opłaty): ok. 250 Euro

Schemat wyprawy: trzy dni jazdy do Perpignan i Barcelony, na miejscu 12 dni i trzy dni powrotu. Ponad 2500 km w jedną stronę i około 1000 km na wycieczki po okolicach.

Było fajnie aczkolwiek tak do końca nie można nazwać tego odpoczynkiem w pełnym tego słowa znaczeniu ;-)

Dla ciekawych filmów z wycieczki, to będą się one sukcesywnie pojawiały na moim kanale na YT. Kilka już jest. Oto adres:

Ostatnia aktualizacja: 28.06.2015 23:27:12
Do kstilger: Najważniejsze, że już nie Renault :-)
Do MarcinGP: zły Niemiec?:)
Do MarcinGP: No proszę Das Auto :)
Do MarcinGP:
Do RAKUS1: Już nie Renault. Teraz będzie niemieckie. Tyle mogę zdradzić ;-)
Do MarcinGP: Tak więc czekam, ciekaw jestem czym Was teraz uraczą?
Może znowu jakiś model Renault ;)
Do RAKUS1: Traktowałem ją bardzo delikatnie żeby nic się nie wydarzyło. A co do nowych aut to musisz poczekać do jesieni żeby się dowiedzieć, cierpliwości ;-)
Do MarcinGP: Pełen podziw za odwagę [up] --na taką trasę pojechaliście Francą [szok]
Wreszcie auta "Wam" zmienią w firmie [a na jakie?]
Do Imperatore: Po pierwsze Rosja to dziki kraj, a po drugie to ja nie koleguję się z "czerwoną zarazą" ;-)
Do MarcinGP: Część widziałem. Jak już byłeś we Wrocku to trzeba było wpaść na kawę albo wódkę....
Do brzozzhems: Filmiki będą pojawiały się na moim kanale YT więc sobie obejrzyj. Parę już jest. Dla przypomnienia masz linka:

Do brzozzhems: Zazwyczaj mówi się na to: "Nauczony doświadczeniem" ;-)
Do MarcinGP: To jest wiara we własny samochód. Prawie jak piorunochron na kościele
Do lila40: Oj bardzo! Nawet bardzo, bardzo! [food] O ile dobrze pamiętam cenę katalogową to wyszło za mój chyba coś około 87 000 PLN (brutto), a to dwa razy tyle co za Francę więc będzie dobrze :-)
Do Marek_1973: Hey [bigok] Sprzedawać jej nie będę, bo to wynajęte auto więc po prostu na koniec umowy ją oddaję i biorę następne. Całe szczęście już na jesieni będzie inna marka i model [food]
Do kamisdsg: Dokładnie tak. My już ponad 5 lat z Eurocampem jeździmy i mamy już 30% zniżki. Pobyt ponad 2 tygodniowy + noclegi po drodze na innych campingach w największym dostępnym 8-osobowym domku z klimatyzacją, kosztował nas 2370 PLN. Niestety zarezerwować termin i opłacić pobyt trzeba już w listopadzie aby mieć "price first minute".
Do humvee5: W Szwajcarii też działało ;-) Niestety Szwajcaria przywitała mnie karą za brak winiety. Tak się zapatrzyliśmy na jezioro Como, gdzie Hammond testował Alfę Romeo 4C, że przegapiliśmy ostatnią stację benzynową po włoskiej stronie i na granicy od razu poproszono nas o zjechanie na bok. Karą za brak winiety była konieczność kupna winiety rocznej (45 Euro)
Do wildpolish: "Z sercem na ramieniu" ale jakoś poszło [up]
Do mucko1: Nie chcę nic mówić ale zdaje się, że wisisz mi parę flaszek z tego co wiem ;-)
Do glotox: Nawet nie wiesz jak delikatnie się z nią obchodziłem w czasie wyjazdu. Tak na wszelki wypadek... ;-)
Do Maarten73: To ostatni taki dlatego musiał być z przytupem. Teraz będę miał na głowie budowę domu w górach więc przez dłuższy czas nie będzie mowy o większych wypadach przynajmniej przez parę lat.
Do brzozzhems: Trzeba być twardziochem, a nie mięciochem [bigok]

PS. Na wszelki wypadek wydrukowałem sobie listę serwisów Renault/Dacia po drodze i wykupiłem dodatkowe ubezpieczenie "assistance" ;-)
Do MaArek77: Wszystko zaplanowane przez moją żonę od początku do końca włącznie z miejscami "must see" tam gdzie przejeżdżamy. Ja jadę, a żona planuje. Niestety nie ma prawa jazdy więc zmiennika mi brak. Dlatego w każdą stronę jechaliśmy po 3 dni.
Do Egontar: To nie ja planuję, to Aneta. Ja od wszystkiego mam ludzi ;-) No ale skoro nie prowadzi auta, bo nie ma prawka to przynajmniej organizacją się zajmie, a zajmuje się tym wyśmienicie. Idę na gotowe, mam tylko jechać. Ona zaplanuje wszystko od A do Z włącznie z wycieczkami na miejscu gdzie warto pojechać aby coś zobaczyć ze wskazaniem na kręte drogi, które uwielbiam [food] Pozdrowionka dla Ciebie i rodzinki również! [papa]
Do MarcinGP: A pasuje Tobie ten planowany samochodzik?
Super [bigok] Wycieczka [up].
Życzę ci sprzedania Renault ;).
Panda też widać wytrzymała [up] :).
Pozdrawiam [papa]
Też byłem z eurocamp'em i polecam pobyt w mobilnych domkach. Cały dzień pod palmami na luzaku, a to basen albo morze....
Do MarcinGP: Renault w ojczyźnie działa jak szwajcarski zegarek [up]
No i się udało i zobaczyć kawałek Europy i wrócić co już takie oczywiste z franca nie było:-)
Do MarcinGP:
No to w końcu będziesz musiał się napić i tak masz w dziób, bo miałeś wczoraj zadzwonić
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel