Wpis w blogu użytkownika
Tejlor
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 687 razy
Data wydarzenia: 19.10.2017
Jeśli nie wiadomo o co chodzi...
Kategoria: obserwacja
Jeśli ktoś wciąż ma wątpliwości, że dla producentów samochodów najważniejsze jest nasze zdrowie i komfort, a dopiero później otrzymane gwiazdki i wyniki wszelakich oficjalnych testów, to polecam ten artykuł:
https://autokult.pl/30256,amerykanie-sprawdzili-bezpieczenstwo-aut-od-strony-pasazera-jest-poprawa-ale-wyniki-wciaz-nie-zachwycaja
Amerykanie przeprowadzili niestandardowe testy bezpieczeństwa. Wyniki mnie nie zaskoczyły: samochody są projektowane przede wszystkim tak, by jak najlepiej przejść testy zderzeniowe.
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
2
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni
naprawa przewyższa wartość auta
moja decyzja
auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
4
komentarze
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
57
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
A to, że przywali się z prędkością o parę/paręnaście km/h mniejszą ma przecież spore znaczenie.
Bardziej wiarygodne są porównania aut z różnych generacji w tych samych segmentach bo nie zaprzeczam że postęp w dziedzinie bezpieczeństwa w ciągu ostatniego ćwerćwiecza jest ogromny,nawet jeśli pominiemy poduszki i inne "wspomagacze". Faktem jest również to że dzisiejsze "maluchy"czyli klasa B są większe niż ówczesne kompakty jednak wielkość auta to nie wszystko,patrząc na przytoczone przeze mnie wcześniej porównanie dużych samochodów z początku lat 90-tych widać przepaść pomiędzy Renault,Fiatem i Nissanem a Mercedesem,Audi czy Volvo .Dziś już nie ma tak ogromnych różnic pomiędzy samochodami różnych marek dlatego by podkreślić różnice dodają punkty za podnoszące bezpieczeństwo dodatki często nie mające z wynikem CT nic wspólnego.
Ale fakt, że czasami dodawali gwiazdkę (nie wiem jak jest teraz) za brzęczyk przypominający o nie zapiętych pasach.
Pomijam poduszki, to dokładnie widać w jakim kierunku poszła technologia. Oba przody równo zmasakrowane tylko w tym z 2015 roku niszczenie zatrzymało się na o wiele bardziej sztywnej kabinie, praktycznie jej nie deformując. Doskonale też widać jak energia rozchodzi się słupkiem aż do dachu.
Ja w każdym razie czy przy takim czy przy innym kącie uderzenia wolałbym być w tym białym samochodzie.
Gdzieś słyszałem, że tego Malibu https://www.youtube.com/watch?v=fPF4fBGNK0U to popodcinali w 17 miejscach
A warto chyba odnotować fakt, że teraz samochody podczas najdrobniejszego zderzenia bardziej ulegają destrukcji (przynajmniej do granicy kabiny pasażerskiej).
Tylko wtedy siła działająca na człowieka w środku jest mniejsza bo te niszczone części pochłaniają energię.
Do MaArek77: duren sie wypowiada na temat inteligencji Amerykanow, no koniec swiata
https://www.youtube.com/watch?v=xidhx_f-ouU
ale akurat Amerykanie to głupi naród i niech lepiej nic nie testuje.
Koncern GM to wielka porażka a teraz aferę spalinową rozpętali (bo vw nie dał łapówki i sie go boją bo zdobył rynek) a sami trują na potęgę.
Do Amerykanów nie mam zaufania, nigdy im nie wierzę, zresztą może 11 września sobie sami zafundowali, takie sa teorie.
A co do aut to na ich rynku mamy gorsze i tandetniejsze samochody niż w Europie.
Producenci tak robia, np Jetta w USA nie miała zawieszenia wielowachaczowego, Porsche tez jest znacznie tańsze, no chyba nie tylko przez opłaty celno-podatkowe.
Takze niech tam sie zajmą jedzeniem hamburgerów i niech mają sie na baczności