Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Ford S-Max Podróżnik-2

Dodano: 11 lat temu, przez piafilipj
Chciałbym poznać Waszą opinię co zrobilibyście w opisanej niżej sytuacji. Trasa S7 między Radomiem a Grójcem. Poniedziałek Wielkanocny, środek dnia. Warunki drogowe - znośne. Ruch na drodze średni. Jadąc ok. 110km/h zostałem wyprzedzony przez rejsowego busa (biały Mercedes) jadącego z Rzeszowa do Warszawy. Bus po wyprzedzeniu mnie zjechał niepewnie na prawy pas. Zaczął się ode mnie oddalać, ale ciągle obserwowałem go, bo zachowywał się dziwnie. Co pewien czas ...
Jak co roku wyjazd na narty do Austrii zakończył się sukcesem. 12 dni zjeżdżania na nartach, żadnych szkód wśród osób jeżdżących, a samochód sprawny i bez problemowo dowiózł nas do Schladming, Obertauern, Zauchensee, Flachau, Wagrain, Flachauwinkl i Radstadt. Śniegu w tym roku było bardzo dużo, na dowód tego 2 zdjęcia mojego samochodu na podjeżdzie naszego domu wakacyjnego. Jak widać na obrazku zderzak służył jako spychacz! Kolejny raz udało mi się nie ...
Dla tych, którzy nie czytali moich wypocin na temat problemów z rurą między filtrem powietrza a sprężarka streszczam: problem istniał od nowości, nieskuteczne naprawy - 2 w Austrii i jedna w Polsce. Ostatnie, czwarte, zdarzenie w grudniu 2012 - naprawa w UrsynCar Warszawa i decyzja o wymianie obudowy filtra powietrza i rury łączacej. A teraz ad rem. Nowe elementy po prawie miesiacu czekania dojechały! Dobrze, że rura wiecej nie spadała i przemieszczałem się moim S-max'em ...
Dodano: 11 lat temu, przez piafilipj
9 lutego 2012 miałem nadzieję, że awaria w postaci spadania rury łączącej filtr powietrza z turbosprężarką została finalnie naprawiona. Tak przynajmniej zapewniał serwis Forda "Lipski BS". Niestety w ostani poniedziałek przy ruszaniu poczułem spadek mocy i natycmiast domyśliłem się, że moja zmora wróciła. Podniosłem maskę i nałożylem rurę by spokojnie dojechać do domu. Jest dla mnie jasne, czynnikiem sprzyjającym jest niska temperatura. Na dworze było ok. -10C. ...
Tydzień temu odwiedziliśmy Berlin. Już w styczniu kupiłem bilety na Pyronale - imprezę mieniącą się Mistrzostwami Świata w Farejwerkach. Impreza rozgrywana jest w ciągu 2 dni, w piątek i sobotę. Każdego dnia wystepują 3 zespoły z róznych krajów prezentując program skladający się z 3 części. Piersza część bez podkładu muzycznego w tym roku miała temat srebrne i zielone. W drugiej części program musi być dopasowany do zadanej muzyki, trzecia część to program ...
W celu poprawy stylu wyprsacowań mojego syna poprosiłem go o recenzję S-Maxa z punktu widzenia pasażera 3 rzędu. W czasie dyskusji na ten temat uświadomiłem sobie, że z dużym prawdopodobieństwem jest on najbardziej doświadczonym pasażerem tego rzędu w Europie a może nawet na świecie! W czasie wszystkich podróży, które odbyliśmy naszym Podróżnikiem 1 i 2, to właśnie on, ze względu na swoją posturę - był najmniejszym i naszczuplejszym z naszych dzieci, ...
Dodano: 11 lat temu, przez piafilipj
Nasza wycieczka w liczbach: Długość pobytu poza domem 16 dni 10 godzin Ilość przejechanych kilometrów 5528 km Ilość spalonej benzyny 524.3 litra Koszt spalonej benzyny 3254.03 PLN Średnie spalanie 9.5 litra na 100km Koszt 1 kilometra 62.07groszy Najmniejsze spalanie - 8.2l/100km na odcinku jazdy po Szwajcarii, sporo jazdy poza autostradami z prędkością 80km/h ...
Podróżnik po wizycie na Hockenheim i 6 dniowym zwiedzaniu Szwajcarii dostarczył nas do Mediolanu. Miasto cudownej katedry i "Ostatniej Wieczerzy" Leonardo da Vinci. Cały tydzień spędzony w północnych Włoszech pozwolił nam na pojeżdżenie po okolicy Mediolanu, a więc odwiedziliśmy Como, Bergamo, Capo di Ponte, Pawię i Monzę. Ponieważ jesteśmy na forum motoryzacyjnym opowiem o wrażeniach z dróg. Już kilka kilometrów za granicą Szwajcarsko-Włoską stwiedziliśmy, ...
Wracałem wczoraj z Mediolanu do Warszawy. Przejechałem 1600km prawie w ciągu 19 godzin. 2 razy spałem po kilkadziesiąt minut, a moja żona była gotowa mnie zastąpić, ale piątkowy odpoczynek pozwolił mi na spokojną i bezpieczną jazdę. Moja prędkość podróżna (nie mylić ze średnią) to 115-120km/h. Po przejechaniu 1100km dotarłem do granicy Niemiecko-Polskiej. Ani razu nie widziałem wypadku, a jedyną groźną sytuacją spowodował na niemieckiej autostradzie jadące ponad ...
Dodano: 11 lat temu, przez piafilipj
Wycieczki odbywane przez moją rodzinę w ostatnich 2-3 latach zahaczaja jeśli to tylko możliwe o miejsca, które znamy z znazw różnych produktów. Zacznę od naszej ostatniej (obecnej) wycieczki do Szwajcariii Włoch. Sery --------------- Na naszej drodze pojawił się zamek Gruyeres w miejsowości o tej samej nazwie. A ta nazwa kojarzy się wszystkim z nazwą sera - Gruyere.Po obejrzeniu wstąpiliśmy do serowarni, w której zapoznaliśmy się z procesem produkcji i zakupiliśmy ...
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...